فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

لزوم حمایت اصناف و بازاریان از کالای ایرانی در راستای ایجاد شغل

بر اساس شعار سال ۹۷، حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال برای جوانان باید بصورت جدی از طرف اصناف و بازاریان اجرایی شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۲۸۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹

لزوم حمایت اصناف و بازاریان از کالای ایرانی در راستای ایجاد شغلبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه ناحیه زنجان ضمن گرامیداشت یاد امام راحل حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بر اجرای حداکثری فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) تاکید کرد و گفت: بر اساس شعار سال ۹۷، حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال برای جوانان باید بصورت جدی از طرف اصناف و بازاریان اجرایی شود.

سرهنگ محسن سهندی در ادامه به بیان مسائل روز پرداخته و تحقق شعار سال را درمان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دانست.

وی با اشاره به ظرفیت های استان زنجان در زمینه تامین و تولید محصولات ، بر استفاده از تولیدات استانی تاکید کرد و اظهار داشت: مصرف کالایی که در استان تولید شده زمینه اشتغال جوانان بومی استان خواهد شد.

 گفتنی است، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه ناحیه زنجان با حضور فرمانده سپاه ناحیه ، رئیس اتاق اصناف استان ، روسای اتحادیه ها و اصناف استان و نیز فرماندهان پایگاه های اصناف شهرستان برگزار گردید.

 لازم به ذکر است، در پایان این مراسم  احمدی فرمانده سابق حوزه بسیج مقاومت اصناف تکریم و  بیات بعنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه ناحیه زنجان معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار