خبرهای داغ:
در آغازین روزهای کاری سال 97گردهمایی فرهنگی با موضوع تبیین شعار سال به همت فرهنگي و تبليغات دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۲۵۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی ضمن تبریک سال جديد و ماه پربرکت رجب گفت: رجب ماه علی بن ابیطالب(ع) ماه خودسازی و جلادادن دل و روح برای حضور در مائده رمضان است.

حجت الاسلام رستمی افزود: عنوان سال 97 در حقیقت این مسئله را نشان می دهد که توجهات رهبر انقلاب به استمرار توجه به اقتصاد کشور است و مسیر مشخصی که می بایست برای عزت ایرانیان ادامه پیدا کند و این مهم در صورتی دست یافتنی می شود که مردم از کالای تولید شده استفاده کنند و چرخه اقتصاد به گردش دربیاید.

وی لازمه تحقق شعار سال را ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در ملت عنوان و خاطر نشان کرد: قطعا یکی از راه هایی که باعث می شود که کیفیت کالا بالا برود این است که تولیدکنندگان داخلی ما  بینشان رقابت  ایجاد شود یعنی مردم  به کالای خارجی نه بگویند اما  به کالای بی کیفیت داخلی هم نه بگویند و به سراغ کالای داخلی که کیفیت بهتری و بالاتری دارند بروند اگر این کار شود قطعا این رقابت بین تولید کالای داخلی باعث می شود که کیفیت بالا برود.

حجت الاسلام رستمی با این مطلب که در امر ورود کالاهای خارجی و قاچاق  باید مبارزه جدی داشته باشیم چرا که  یکی از راهها به این منظور حمایت از کالای داخلی است اظهار داشت: بر این اساس باید مرزها را بر ورود کالاهای خارجی ببندیم و در تحقق این امر همگان باید همکاری داشته باشند.

وی در پایان افزود: با فرهنگ سازی در سطح جامعه کالاهای ایرانی می توانند با کیفیت بالاتر و قدرت رقابت بیشتری در دنیا عرضه شوند.

ارسال نظرات