مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب به همراه فرمانده سپاه تکاب و جمعی از کارکنان سپاه شهرستان تکاب ، با امام جمعه ی اهل تسنن این شهرستان دیدار نمودند .
کد خبر: ۹۰۰۵۲۴۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگذاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو گفت : وحدت مسلمین باعث ایجاد امنیت پایدار در سطح جامعه می شود .

حجت الاسلام سید صادقی افزود : اتحاد و وحدت بین مسلمین امری بسیار مهم و ضروری است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توجه ویژه‌ای به این موضوع دارند و در این امر هرگز نباید اجازه سوءاستفاده دشمنان درباره اختلافات بین برادران دینی دهیم، چون جز دشمنی هیچ چیز عاید مسلمین نمی‌شود و در این امر آمریکا، اسرائیل و عربستان سه ضلع دشمن اسلام هستند.

حجت الاسلام سید صادقی در خاتمه گفت : رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام از وحدت مسلمین هراسناک هستند و از هر حربه‌ای برای ایجاد گسست در میان مسلمانان استفاده می‌کنند.

امام جمعه ی اهل تسنن شهرستان تکاب نیز در این دیدار با تبریک فرارسیدن سال جدید و با اشاره به آیه ی 120 سوره ی بقره گفت :  سردمداران سعودی اگر فقط به این آیه توجه داشته باشند هیچ وقت ایران را دشمن مشترک خود و اسرائیل نمی دانند .

ارسال نظرات