فرمانده سپاه تکاب و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب به همراه جمعی از کارکنان این ناحیه ، با فرماندار جدید شهرستان تکاب دیدار نمودند .
کد خبر: ۹۰۰۵۲۴۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگذاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه تکاب در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای ملت ولایی ایران در سال 97 گفت: تامین امنیت وظیفه اصلی ما نیروهای نظامی است اما در کنار این وظیفه ی خطیر فعالیت های متنوع و گسترده ای در عرصه های مختلف همچون محرومیت زدایی و سازندگی و ... انجام داده ایم که ان شاء الله با لطف خداوند بزرگ و متعال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بتوانیم به وظایف خود به بهترین نحو ممکن عمل نماییم .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب نیز در این دیدار گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با کلیه ی ظرفیت های خود در راستای خدمت به مردم و بهبود وضعیت معیشتی مردم عزیز تلاش می نماید و نیروهای نظامی و انتظامی نیز در این زمینه و با فعالیت های ویژه ای که در راستای محرومیت زدایی و تامین امنیت پایدار دارند در این راستا موفق عمل نموده اند .

حجت الاسلام سید صادقی افزود: ما امروز باید با گوش سپردن به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش وافر در راستای اجرای منویات رهبر انقلاب، برنامه های کلان نظام اسلامی را پیش ببریم تا ان شاء الله هر روز دشمنان اسلام و میهن عزیزمان را ناامیدتر سازیم .

فرماندار شهرستان تکاب نیز در این دیدار با اشاره به سخن امام خمینی (ره) گفت : حضرت امام راحل همانگونه که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود ، حقیقتی روشن و واضح برای همه ی ماست . امروز نیروهای سپاهی در عرصه های مختلف همچون تامین امنیت ، سازندگی و ... تلاش وافر می نمایند که در سایه ی تلاش های این عزیزان است که ما توانسته ایم در امنیت و آسایش به سر ببریم و از نظر امنیت پایدار در دنیا زبان زد عام و خاص شویم .

مهندس مکرمی افزود: نیروهای نظامی و بسیجی از افتخارات این سرزمین هستند و همه ی ما باید ارزش این نعمت بزرگ الهی را بدانیم و خدا را برای داشتن چنین نعمات بزرگی چون ولایت فقیه و نیروهای مخلص نظامی و بسیجی شکر گوییم .

ارسال نظرات