خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان خبر داد:

سرکشی از ۲۰۰ خانواده شهدا و ایثارگران در طول سال۹۷ توسط سپاه ناحیه سمنان

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: سرکشی از ۲۰۰ خانواده شهدا و ایثارگران در طول سال۹۷ توسط سپاه ناحیه سمنان انجام می شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۱۶۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرگرد پاسدار محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان در جمع کارکنان این رده ضمن تبریک اعیاد ماه رجب گفت: امسال آغاز سال نو همزمان شده است با حلول ماه رجب و همچنین در ادامه ماه های پرخیر و برکت شعبان و رمضان را نیز در پیش رو داریم لذا امیدواریم سال۹۷ از نظر معنوی و همچنین کاری سال پر بهره ای برای همه ملت شریف ایران اسلامی باشد.
وی در ادامه به الزامات پاسداری اشاره ای کرد و گفت: ارتقای بعد معنوی نیاز اساسی ما است . امروز در جنگ نرم بسیار دشواری درگیر هستیم و در این جنگ باید به دنبال ارتقای سطح معنوی خود باشیم که تنها راه پیروزی و سربلندی از این جنگ نرم دشمن است.و این ارتقای سطح معنوی یک پیش زمینه ای نیاز دارد که آن اراده شخصی افراد می باشد.
سرگرد امامی در ادامه با اشاره به شاخصه های شایستگی پاسداری گفت:تمام این مطالب و موارد مورد نیاز پاسداران انقلاب اسلامی است . و ما که پیرو رهبر انقلاب اسلامی و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی هستیم باید این موارد به خصوص ارتقای بعد معنوی و خودسازی را لازمه کار خود بدانیم و به آن توجه خاص و ویژه داشته باشیم.
فرمانده سپاه ناحیه سمنان افزود: دیگر مسئله ای که پاسداران باید به آن توجه داشته باشند و الگویی ویژه برای عام مردم و بسیجیان باشند مسئله نظم و انضباط فردی و سازمانی است.که در بحث درون سازمانی حضور مستمر و منظم در مراسم صبحگاه ، کلاس های اخلاق و نور مبین ، ورزش سازمانی و منظم بودن لباس از جمله پارامتر های آن می باشد که باید رعایت شود.
امامی در پایان به دیدار و سرکشی از خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: در طول سال ۹۷ دیدار و سرکشی مستمر از خانواده شهدا و ایثارگران از برنامه های خوب و شاخص برنامه ریزی شده در مجموعه سپاه ناحیه سمنان است که انشالله بتوانیم از ۲۰۰ خانواده شهید شهرستان سمنان دیدن کنیم.
امامی ادامه داد:طی مذاکرات انجام شده این دیدارها با حضور نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت خواهد پذیرفت تا اگر خانواده شهیدی مشکل و موارد خاصی دارند پیگیری شود و بتوانیم انشالله هم آن مشکلات را حل کنیم و هم از برکات این دیدار ها استفاده کنیم و اثرات مثبت و مطلوب آن را در زندگی شخصی و کاری خود شاهد باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها