خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: مجموعه فرهنگی بلد الامین ویژه کودکان 6 الی 12 سال در مجموعه تاریخی حمام بلور افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۱۵۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین صبح امروز در مراسمی با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از مسئولین مجموعه فرهنگی سرزمین بلد الامین ویژه کودکان افتتاح شد.
سرگرد کریمی مسئول بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر(عج) در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت: مجموعه فرهنگی بلد الامین ویژه کودکان 6 الی 12 سال در مجموعه تاریخی حمام بلور افتتاح شد.
کریمی افزود: در این مجموع نمایش های تاملی، بازی های کودکانه و و برنامه های مختلف در قالب یک کارگاه تربیتی، آموزشی و سرگرمی 3 ساعاته برای کودکان طراحی شده است که به اجرا در خواهد آمد.
مسئول بسیج هنرمندان اظهار داشت: این تماشاخانه و مجموعه فرهنگی به مدت 3 ماه در این مکان تاریخی برگزار می شود و آمادگی این را دارد که در هر روز در چهارسانس برنامه اجرا کند که در هر سانس به طور متوسط 40 نفر از کودکان شرکت خواهند داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه موضوع اصلی این مجموعه فرهنگی شناخت کودکان با امام زمان (عج) می باشد افزود: مشکل اصلی دستگاهای فرهنگی این است که بیشتر به صورت کلامی و یک طرفه سعی در ارائه مطالب دارند اما در این مجموعه ما با استفاده از اجرای نمایش و عینی سازی مطالب به زبان کودکانه و درگیر کردن خود کودکان در نمایش سعی در انتقال مسائل فرهنگی را داریم.
محسن کریمی بیان کرد: در بازی گاه های دیگر بچه ها فقط مشغول بازی هستند و محتوایی ندارد اما در این مجموعه در کنار اجرای نمایش و نمایشگاه و بازی گاه سعی شده است محتوای فرهنگی را نیز به کودکان انتقال دهد.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها