درسال حمایت از کالای ایرانی صورت گرفت:

بازدید بسیجیان ناحیه ثارالله یزد از کارگاه دارایی بافی یزد

جمعی از بسیجیان پایگاه عصمتیه ناحیه ثارالله یزددرراستای حمایت از تولیدات ومنسوجات بومی و سنتی شهر یزد از کارگاه دارایی بافی بازدید نمودند.
کد خبر: ۹۰۰۵۱۵۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در راستای حمایت ازکالای ایرانی بخصوص منسوجات بومی و سنتی شهر یزد جمعی ازبسیجیان پایگاه عصمتیه ناحیه ثارالله از کارگاه دارایی بافی درشهر یزد بازدید بعمل اوردند.
در این بازدید بسیجیان با دستگاهها و نحوه بافت دارایی آشنا شدندو با خرید ازتولیدات کارگاه گامی در جهت حمایت از کالای ایرانی برداشتند.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد در حاشیه این بازدید اظهار داشت: بسیج سازندگی بر پایه کمک و جذب نیرو‌های مردمی بنا شده است و در نظر داریم از انرژی، انگیزه و پتانسیل موجود در جوانان نخبه بسیجی و صاحبان تفکر استفاده شود.
سروان جواد دهقانی گفت: با الگو قرار گرفتن اقتصاد مقاومتی وحمایت از کالای ایرانی که مقام معظم رهبری شعارامسال نامیدند می‌توان درتحقق این شعارورفع بخش عمده از مشکلات اقتصادی را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی بر پایه کمک و جذب نیرو‌های مردمی بنا شده است، افزود: در نظر داریم از انرژی، انگیزه و پتانسیل موجود در جوانان نخبه بسیجی و صاحبان تفکر استفاده شود.

مسئول بسیج سازندگی درپایان تاکید کرد: این سازمان در نظر دارد در رابطه با ساماندهی جوانان به فعالیت در این گروه نهایت تلاش خود را به کار گیرد.



ارسال نظرات