فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در گفت‌وگو با «بسیج»

۳۰ واحد سازه حمام به مناطق محروم عشایری شهرستان بردسکن تحویل داده می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن از تحویل ۳۰ واحد سازه حمام به مناطق محروم عشایری شهرستان در سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۹۰۰۵۱۴۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
سرهنگ دوم پاسدار علی محبی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: در سال جدید، با حمایت از کالای ایرانی و جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ۳۰ واحد سازه حمام را در مناطق عشایری شهرستان بردسکن نصب خواهیم کرد.
 
وی افزود: در سال گذشته بیش از ۲۰ روستای عشایری شهرستان را شناسایی کردیم که مشخص شد این روستا‌ها حمام عمومی ندارند و یا حمام عمومی آن‌ها تخریب شده است و همچنین مشخص شد بیش از 60 درصد از مردم نیاز به حمام و سرویس بهداشتی دارند لذا با کمک بسیج سازندگی استان و ناحیه ۳۰ واحد حمام را در مناطق عشایری نصب خواهیم نمود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن خاطرنشان کرد: البته افرادی که شناسایی شده اند بیش از 200 نفر هستند، اما در این مرحله با توجه به منابع موجود،  ۳۰ واحد نصب خواهد شد.
 
محبی ابراز داشت: البته با کمک امور صنفی شهرستان آبگرمکن‌های لازم نیز خریداری خواهد شدو در مرحله بعد با کمک خیرین تعداد 100 واحد حمام با مصالح ساختمانی ساخته خواهد شد.
 
وی گفت: اکثر این خانواده‌هایی که شناسایی شده نیازمند و دارای یک فرزند معلول هستند و امید واریم این اقدام مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها