مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

احداث خانه بوکس سنندج

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: با توجه به اهمیت رشته بوکس در سال جاری احداث خانه بوکس در سنندج زده خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۱۳۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حامد جولایی در مجمع سالیانه هیات بوکس استان کردستان که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، اظهار کرد: بوکس کردستان از حال روز خوبی برخوردار است و اداره ورزش نیز از این هیات رضایت کامل دارد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان با   امیدواریبه اینکه  این روند رشد در این رشته ورزشی ادامه پیدا کند، افزود: با توجه به اهمیت این رشته در سال جاری کلنگ زنی خانه بوکس در سنندج زده خواهد شد و امیدواریم با ساخت این مجموعه آکادمیکی شاهد ورزشکاران کردستانی در میادین بین المللی باشیم.

وی ضمن اشاره به اینکه میزبانی مسابقات قهرمانی کشور بوکس در سال گذشته یک کار بزرگ بود، عنوان کرد: در این مسابقات برای اولین بار از ۱۰ وزن ۷ نفر به فینال مسابقات راه پیدا کنند که امروز ثمره آن را در اردو‌های تیم ملی شاهد هستیم.


جولایی خاطرنشان کرد: در اکثر شهرستان‌ها خانه بوکس دایر است و در نظر داریم که خانه‌های رزمی که بوکس جز آن است در تمام استان تاسیس شود.

وی ضمن اشاره به اینکه لیگ در رشته بوکس فعال است، بیان کرد: وجود لیگ در رشته ورزشی شاهد پدید آمدن استعداد‌های نوظهور است که می‌تواند پشتوانه خوبی برآی آن رشته باشد.

جولایی در پایان یادآور شد: مسابقات بین المللی بوکس در شهرستان مریوان در سال جاری برگزار می‌شود که این حرکت می‌تواند ورزشکاران خود را در عرصه بین المللی نشان بدهد و شاهد ورزشکاران کردستانی در رقابت‌های المپیک نیز باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات