خبرهای داغ:
امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا:

همه مسوولان باید در خدمت‌رسانی به ایثارگران آماده باشند

امام جمعه‌ شهر بویین‌زهرا از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا بازدید کرد و در جریان امور این نهاد قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۵۱۰۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا بازدید کرد و در جریان امور این نهاد قرار گرفت.
این مسوول با بازدید از همه‌ی واحدهای مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین‌زهرا با هر یک از کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آنها قرار گرفت.
در ادامه، حسین ساروخانی طی نشستی با امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا ضمن تشریح وظایف بنیاد، گزارشی از فعالیت‌های این نهاد را در سال گذشته ارایه کرد.
وی گفت: مسوولان و کارکنان بنیاد تلاش می‌کنند تا خدمات را با کیفیت مطلوب به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ارایه دهند تا رضایت آنها را کسب کنند.
ساروخانی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران تنها وظیفه‌ی بنیاد نیست و در این راستا بایستی همه مسوولان همکاری کنند، گفت: باید تعاملات دستگاه‌های اجرایی با بنیاد تقویت یابد، تا بیشتر مشکلات این قشر معظم جامعه برطرف گردد.
وی افزود: مسوولان دستگاه‌ها باید در خدمت‌رسانی و تکریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر همت کنند تا بتوانیم طی سال جدید، رضایتمندی آنها را ارتقا دهیم.
در ادامه این نشست، امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا ضمن تبریک سال نو، از خدمات ارزشمند رییس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا قدردانی و آرزوی توفیق روز افزون برای آنها کرد.
وی گفت: ما هر آنچه امروز داریم به برکت مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران می‌باشد و اکنون وظیفه‌ی همه مسوولان است که در خدمت‌رسانی به آنها تلاش کنند.
امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا اعلام آمادگی کرد که در سال جاری آماده همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران همانند سال‌های گذشته می‌باشد.
زرینه افزود: همچنین باید همه‌ی مسوولان شهرستان بویین‌زهرا طی سال جاری بیش از گذشته، آماده‌ی خدمت کردن به جامعه ایثارگران و رفع مشکلات آنها باشند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار