رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تحقق شعار سال ۹۷ را وابسته به  تغییر در نگاه مدیریتی دانست و گفت: باید در حوزه مدیریتی توجه و مراقبت لازم در این زمینه انجام شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۹۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمدرضا حیدری صبح امروز در آغاز بیستمن جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در سالن جلسات تالار شهر برگزار شد، برخی رویکرد‌های شورا در سال جدید را برشمرد و اظهار کرد: آغاز سال ۹۷ همزمان با ماه مبارک رجب را ارج می‌نهیم و به فال نیک می‌گیریم.

وی ادامه داد: امیدوارم در سال ۹۷ با تعامل و انسجام با مدیران شهری وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تأکید بر خلاقیت و نوآوری در طرح‌ها و تلفیق برنامه‌ها با برنامه‌های جذاب فرهنگی و هنری از رویکرد‌های شورای اسلامی شهر مشهد در سال جدید است، گفت: مهم‌ترین بحث انسجام درونی در معاونت‌های شهرداری است که در استقبال از بهار این اتفاق رخ داد و از دو معاونت خدمات شهری و فرهنگی برای نمایش این انسجام تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های صورت گرفته در استقبال از بهار به لحاظ تنوع کیفی و کمی شرایط ویژه‌ای داشت، افزود: هر حوزه معاونتی در شهرداری فعالیت‌های عمده‌ای تا پایان سال ۹۶ داشتند که از همه این اقدامات تقدیر می‌کنیم.

حیدری به نامگذاری سال ۹۷ به حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در ابتدای فعالیت شورای پنجم در این زمینه مصوبه خوبی داشتیم که شهرداری موظف شد از کالا‌های ایرانی و حتی کالا‌های خراسانی در مجموعه شهرداری استفاده کند.

وی تحقق این شعار را وابسته به  تغییر در نگاه مدیریتی دانست و گفت: باید در حوزه مدیریتی توجه و مراقبت لازم در این زمینه انجام شود و در حوزه ملی هم دولت می‌تواند از تعرفه‌های مختلف برای حمایت از کالای ایرانی بهره‌مند شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه فرهنگ باید در تغییر گرایش‌های مردم در این زمینه اثرگذار باشد، گفت: معاونت فرهنگی شهرداری باید با اکران‌های شهری به این موضوع توجه کند که حمایت از کالای ایرانی فقط در حوزه دانش نیست وباید در همه حوزه‌ها فرهنگی دیده شود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ نقشه راه شهرداری در برنامه و بودجه این سال مشخص شده، ادامه داد: برنامه عملیاتی شهرداری طی دو ماه آینده اعلام می‌شود.

حیدری به اصلاح فرایند‌ها و رویه‌های جاری در شهرداری با هدف افزایش رضایت مردم تأکید کرد و گفت: خواست مردم و شورا این است که زمان انجام فرایند‌ها کاهش یابد.

وی با تأکید بر اینکه شفافیت انتظار مردم است، گفت: از همه شهروندان تقاضا می‌کنیم که کوچک‌ترین نقایص را به ما منتقل کنند، ما اجازه نمی‌دهیم، فضای کار و تلاش اکثریت کارکنان را عده‌ای حداقلی مخدوش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه توسعه عدالت محور مدنظر ما است، افزود: دست تمامی گروه‌ها و سلایق را در شهر می‌فشاریم و از همه گروه‌ها دعوت به همکاری می‌کنیم تا بتوانیم خواست مردم را تحقق بخشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها