خبرهای داغ:
حامد مرسلی، سرپرست لیگ های دانش آموزی مسابقات ربوکاپ:

امسال در کنار افزایش کمی تیم ها، سطح کیفی رقابت ها افزایش داشته است

سرپرست لیگ های دانش آموزی مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2018 گفت: 193 تیم و بیش از یک هزار و 100 نفر در این رقابت ها ثبت نام کرده اند و تعدادی نیز در قالب مربی و سرپرست تیم ها را همراهی می کنند که در مجموع بیش از یک هزار و 600 نفر در این رویداد مهم حضور دارند.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۶۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مهندس حامد مرسلی در مورد لیگ های بخش دانش آموزی نیز، گفت: مسابقات در چهار رقابت اصلی ربات های فوتبالیست، ربات های امدادگر، امداد فضای مشترک و لیگ ربات های نمایشی برگزار می شود و نفرات برتر برای شرکت در مسابقات جهانی، سهمیه کسب می کنند.
وی با اعلام افزایش 20 درصدی تیم های بخش دانش آموزی نسبت به دوره ی گذشته، افزود: از لحاظ کیفی نیز تغییرات زیادی طبق قوانین مسابقات جهانی در لیگ ها داشته ایم و امسال برای نخستین بار در مسابقات آزاد ایران به صورت جدی از پردازش تصویر در مسابقات بخش دانش آموزی استفاده می شود که اتفاق مثبتی است.
مرسلی ادامه داد: پردازش تصویر در واقع چالش جدیدی است که تیم ها با آن مواجه شده اند و به صورت کیفی نیز امسال کمیته برگزاری مسابقات بحث آموزش را به عنوان شعار محوری خود معرفی کرده است و با تغییراتی که داشتیم سعی کرده ایم با استفاده از جمع سپاری محتوای آموزشی مناسب تولید و توسط شرکت کننده ها تمام این اطلاعات را در اختیار همه قرار دهیم.
سرپرست لیگ های دانش آموزی اظهار داشت: با این کار میانگین سطح علمی مسابقات را ارتقا می دهیم و پس از مسابقات نیز این محتوا را گردآوری کرده و در یک سامانه ی اینترنتی قرار می دهیم و امیدواریم نتایج خوبی دریافت کنیم.
9001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها