پرداخت دو میلیارد تومان صدقه توسط کردستانی‌ها

مردم نیکوکار استان کردستان دو میلیارد تومان صدقه در سال ۹۶ پرداخت کردند.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۶۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد رسول شیخی زاده مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه یکی از فعالیت‌های این نهاد، جذب و توسعه مشارکت‌های مردمی باهدف هدایت کمک‌ها به سمت نیازمندان جامعه است، گفت: مردم خیرخواه استان کردستان از طریق پرداخت صدقات دو میلیارد تومان در سال ۹۶ به نیازمندان کمک کردند.

وی ضمن بیان اینکه صد درصد کمک‌های جمع‌آوری‌شده صرف کمک به نیازمندان این استان و شهرستان محل جمع‌آوری خواهد شد، افزود: این کمک‌ها درزمینهٔ کمک به تأمین مسکن، درمان، تحصیل، معیشت و سایر مشکلات نیازمندان هزینه می‌شود.

شیخی زاده بابیان اینکه یکی از برنامه‌های این نهاد جایگزین کردن روش‌های نوین و توسعه پرداخت‌های الکترونیکی به‌جای روش‌های قدیمی است، افزود: پرداخت صدقات از طریق صندوق‌های الکترونیکی و همچنین با استفاده از سامانه پیامکی و کد ussd #۰۸۷*۸۸۷۷* و شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷۷ آسان‌ترین و سریع‌ترین روش برای کمک به نیازمندان است.

وی گفت: کاهش هزینه‌های اضافی و همچنین ضریب امنیتی بالا یکی از مزایای پرداخت صدقات به‌صورت الکترونیکی است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۱۰ هزار نفر از خدمات کمیته امداد در سطح این استان بهره‌مند هستند، افزود: در کنار خدمات این نهاد، مشارکت و کمک‌های خیران می‌تواند در رفع مشکلات مختلف نیازمندان مؤثر باشد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات