حمایت از کالای ایرانی در شهرداری قائمشهر از شعار به فعل تبدیل شود

افشین حسین‌زاده افزود: به شهرداری تأکید می‌شود که در سال حمایت از کالای ایرانی این شعار در دستور کار قرار گیرد و کارهای‌شان برنامه محور باشد و به سمع و نظر مردم برسد.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۵۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نخستین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر ظهر امروز با حضور اکثریت اعضاء و شهردار قائم‌شهر در محل شورا برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی قائم‌شهر در این جلسه با بیان اینکه سال 96 با افتتاح پروژه روگذر میدان جانبازان، پرداخت بخشی از معوقات حقوقی پرسنل شهرداری و کارگران نساجی به پایان رسید و توانستیم شب عید را کمترین تنش سپری کنیم، اظهار کرد: بودجه‌‌ای را برای شهرداری بستیم و امسال باید چند کار بزرگ انجام شود.

افشین حسین‌زاده افزود: به شهرداری تأکید می‌شود که در سال حمایت از کالای ایرانی این شعار در دستور کار قرار گیرد و کارهای‌شان برنامه محور باشد و به سمع و نظر مردم برسد.

وی تصریح کرد: مصوبه شورای شهر مبنی بر برداشتن قسمتی از بلوار مسیر سیدنظام و اصلاح هندسی زیر پل میدان جانبازان که ترافیک شدیدی را ایجاد کرده بود امروز توسط شهرداری انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی قائم‌شهر با بیان اینکه سال 97 باید سالی باشد که کارهای کلان شهرداری استارت بخورد، اظهار کرد: شورای اسلامی هیچ وقفه‌ای را نمی‌پذیرد و در بودجه 97، نگاه ویژه‌ای به حاشیه شهری که خدمات کمتری دریافت کردند خواهیم داشت.

حسین‌زاده افزود: باید در سال‌جاری به مردم قائم‌شهر که لایق بهترین‌ها هستند ثابت کنیم که شورایی پویا، بروز و پویا هستیم و با استفاده از امکانات شهری و پول مردم خدمات خوبی ارائه می‌شود.

در ادامه خزانه‌دار شورای پنجم قائم‌شهر با بیان اینکه طرح سیماک، قرار بود در شهرستان به عنوان پایلوت اجرا شود و اقدامات اولیه آن انجام و 62 نفر به اداره پست استان فرستاده شدند، اظهار کرد: امیدواریم این طرح هرچه زودتر پیگیری و اجرا شود.

غلام‌رضا میرزایی گفت: با توجه به اینکه میانگین واحد صنفی 5 هزار تا است ولی در سطح شهرستان 20 هزار واحد صنفی مشغول کار هستند و حضور دست‌فروشان در روزهای پایانی سال اعتراض کسبه قائم‌شهر را به دنبال داشت که باید فکری به حال روزبازارها و دست‌فروشان کرد.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی قائم‌شهر سال 97 را برای شورا سال برنامه محور برشمرد و افزود: خط‌قرمز ما، برنامه‌ها و قوانینی است که شهرداری باید طبق آن برنامه‌ها را پیاده کند تا مردم ثمره کار شورا را از طریق عملکرد شهرداری ببینند.

ایمان پویامهر ادامه داد: ساماندهی نیروهای انسانی و شفافیت مالی برنامه‌ریزی شده از خواسته‌های شورا است و حق مردم است که هر 6ماه، شهرداری گزارش درآمد هزینه را منتشر کند.

وی اجرایی کردن شهرداری دومنطقه، پیاده‌سازی طرح نرم‌افزاری سیماک، تعامل با دستگاه‌های اجرایی  و استانداری برای افزایش بودجه و تملک دارایی شهرستان و ساماندهی ساختار به هم ریخته شهرداری را از توقعات شورای پنجم از شهرداری عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها