اکران تولیدات حوزه هنری در کانون‌های پرورشی مازندران

کارشناس فرهنگی هنری مازندران با اشاره به اکران پویانمایی تولیدات حوزه هنری در مراکز شهرستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، افزود: پنج اثر در هفته هنر انقلاب اسلامی در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر مازندران به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۳۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، این کارشناس فرهنگی هنری با اشاره به اکران پویانمایی تولیدات حوزه هنری در مراکز شهرستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، افزود: این مجموعه هنری کاری از زهرا خورشیدی یکی از انیماتورهای خوب مازندران است که تاکنون پنج انیمیشن با موضوع دفاع مقدس، خانواده و اخلاق در خانواده را برای مخاطبان کودک تولید کرده و این پنج اثر در هفته هنر انقلاب اسلامی در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر مازندران به نمایش گذاشته می‌شود.

معصومی‌گرجی درباره نشست تخصصی با موضوع «مفهوم واقعیت سینمایی در اندیشه‌های شهید آوینی» که هفته جاری در حوزه هنری برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نشست با حضور داود ضامنی مدیرکل ارزشیابی نظارت اداره‌کل امور استان‌ها و نویسنده کتاب «چرا به سینما برویم»، و با حضور فیلمسازان مازندران و علاقه‌مندان به تولیدات سینمایی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل حوزه هنری مازندران بیان کرد: عصر شعر طنز با عنوان در حلقه رندان همراه با رونمایی از کتاب «چهل حدیث معنوی» به نویسندگی رشید بابازاده و رونمایی از نقاشی‌خط اثر علیرضا پاک‌بین در روز 26 فررودین‌ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه با حضور «ناصر فیض» و تنی چند از شعرای بزرگ کشور، نگاهی متفاوت به حوزه تولیدات و آثار انقلاب اسلامی خواهد داشت.

معصومی‎گرجی همچنین از نواخته‌شدن زنگ هنر اسلامی در مدارس مازندران خبر داد و گفت: ساعت هشت صبح فردا 20 فروردین‌ماه، آیین نمادین زنگ هنر انقلاب با حضور مسؤولان در مدرسه سوره ساری نواخته می‌شود.  

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل حوزه هنری مازندران درباره برنامه شب خاطره که در نیروی دریایی ارتش نوشهر برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امروز نشست هماهنگی در همین زمینه با حضور سردار کریم مصدری فرمانده دانشگاه نیروی دریایی نوشهر و سینا دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران برگزار شده است.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس شهدای غواص در مسجد جامع ساری، میزگرد تخصصی سینمای انقلاب، بیم‌ها و امیدها در سیمای مازندران و اجرای نمایش‌های منتخب جشنواره بچه‌های مسجد از دیگر برنامه‌های حوزه هنری مازندران در هفته هنر انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها