مسئول روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی از اکران ویژه فیلم سینمایی «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی کیا برای خبرنگاران، اصحاب قلم و هنرمندان به همراه خانواده های آنان در مورخه سه شنبه 21 فروردین ماه سال جاری راس ساعت 17 خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۰۷
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، علی آقایاری ضمن گرامی داشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی، و هفته هنر انقلاب اسلامی، گفت: فیلم سینمایی «به وقت شام» برای خبرنگاران، اصحاب قلم و هنرمندان در مجتمع فرهنگی سینمایی قدس تبریز بعد از آیین افتتاح رسمی این مجتمع اکران می شود.
وی اضافه کرد: این فیلم به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۹۶ می‌باشد و در خلاصه داستان به وقت شام آمده است، یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آنها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تَدمُر به سمت دمشق است، آن ها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آن هاست.
مجتمع فرهنگی سینمایی قدس تبریز روز سه شنبه 21 فروردین ماه با حضور محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری کشور راس ساعت 17 به صورت رسمی افتتاح می شود.

ارسال نظرات