خبرهای داغ:
دیدار استاندار قزوین با کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بهزیستی قزوین در شهر محمدیه :

استاندار قزوین دست محبت بر سر کودکان بهزیستی قزوین کشید

زاهدی با کودکان ۱۲ تا ۱۸ ساله که دراین مرکز نگهداری می شوند در فضایی صمیمی گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های آنها قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۴۹۹۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز یکشنبه به همراه معصومه مرادیان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی و نصرت الله علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین، از خانه نگهداری کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست امام علی(ع) قزوین در شهر محمدیه بازدید کرد.
زاهدی با کودکان ۱۲ تا ۱۸ ساله که دراین مرکز نگهداری می شوند در فضایی صمیمی گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های آنها قرار گرفت.
استاندار قزوین در این دیدار بیان کرد: شما کودکان و نوجوانان به دلیل سختی هایی که شاید از نظر عاطفی متحمل شده اید بیشتر قدر زندگی را می دانید و مردانی خودساخته خواهید شد و خداوند نیز به شما عنایت دارد و در آینده نه چندان دور می توانید مردان بزرگی شوید.
وی با اشاره به نقش امید و توکل به خداوند در زندگی و در پاسخ به درخواست یکی از کودکان در خصوص مشکل سربازی اظهار کرد: اگر تحصیلات خود را ادامه دهید به هر میزان که سطح علمی شما بالا برود به همان میزان سربازی شما راحت تر است و در این مسیر هرگز امید و توکل به خدا را فراموش نکنید.
زاهدی بیان کرد: باید با ادامه تحصیلات عالیه بتوانید جایگاه مناسبی به دست آورید و نگران آینده نباشید و بدانید دوران مقدس سربازی نیز تجربه جدیدی در زندگی است و این دوران شما را برای زندگی آینده آماده می کند.
استاندار قزوین با اشاره به اشتغال این کودکان اظهارداشت: برای اشتغال خود نگران نباشید و ما نیز با حمایت بهزیستی و استانداری تلاش می کنیم در حد توان این دغدغه شما را برطرف کنیم.
زاهدی گفت: با کمک شهرداری محمدیه برای تامین وسایل ورزشی در این مرکز اقدام خواهد شد تا شرایط بهتری در این مرکز داشته باشید.
در این دیدار که حسینی سرپرست فرمانداری البرز، بیات رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه، علی اصغر عاملیان مدیرعامل موسسه راه فرشتگان اسمانی، زاجکانی از خیرین نیز حضور داشتند، هدایایی از سوی استاندار قزوین به کودکان و نوجوانان مرکز امیرالمومنین (موسسه راه فرشتگان آسمانی) شهر محمدی ها اهدا شد.
1010/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها