به وقت شام به ساری رسید

اکران فیلم‌های نوروزی در تعطیلات نوروز در مازندران با استقبال هموطنان روبرو شده است و تعدادی از فیلم‌های ارزشی مانند به وقت شام و لاتاری نیز با استقبال چشمگیر مردم روبرو بوده است.
کد خبر: ۹۰۰۴۹۸۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اکران فیلم‌های نوروزی در تعطیلات نوروز در مازندران با استقبال هموطنان روبرو شده است و تعدادی از فیلم‌های ارزشی مانند به وقت شام و لاتاری نیز با استقبال چشمگیر مردم روبرو بوده است.

شهروندان مازندرانی نیز در نوروز امسال از فیلم‌هایی که به روی پرده‌های سینمای استان رفت استقبال خوبی نشان داده‌اند.

اما برخی از شهروندان از به نمایش در نیامدن فیلم به وقت شام در سینماهای شهرشان ابراز گلایه کرده و خواستار بررسی موضوع شده‌اند.

به طور مثال شهروندان آملی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس خواستار پیگیری عدم نمایش فیلم به وقت شام در سینما بهمن آمل از مسؤولان سینمایی استان شده‌اند.

خبرنگار این خواسته مردم را از مسعود حسین‌پور مدیر امور سینمایی مازندران پیگیر شد که وی در گفت‌وگویی اظهار کرد: فیلم سینمایی به وقت شام از صبح امروز دوشنبه در سینما بهمن آمل در سانس‌های مشخص به روی پرده می‌رود.

وی با بیان اینکه این فیلم در ابتدا باید در مرکز استان به نمایش در می‌آمد و بعد در شهرستان‌ها به روی پرده می‌رفت افزود: فیلم به وقت شام شب گذشته در سینما سپهر ساری با حضور جمعیت بی‌نظیر مردم، استاندار مازندران و مسؤولان حوزه هنری استان اکران شد و بعد از اکران در مرکز مازندران از صبح امروز در سینما بهمن آمل به نمایش در می‌آید.

مدیر امور سینمایی مازندران با اشاره به اینکه اکران فیلم لاتاری با حضور عوامل فیلم در 16 فروردین در ساری با استقبال چشمگیر مردم روبرو بوده است خاطرنشان کرد: استقبال از فیلم به وقت شام در ساری چشمگیر بوده است.

حسین‌پور با بیان اینکه چهار سالن زیر نظر حوزه هنری است گفت: در نوروز امسال فیلم‌های لانه زنبور، فیل شاه، لاتاری در سینماهای سپهر ساری، بهمن بهشهر و آمل با استقبال خوب مردم همراه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار