بهناز ضرابی زاده نوشت: رویایی که در سر دارم این است که داستان‌هایی برای کودکان بنویسم که به اندازه کتاب‌های خاطراتم دیده شود و مخاطب داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۰۴۹۸۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، بهناز ضرابی زاده از جمله نویسندگانی است که روایت‌کننده خاطرات شهداست. او در سال 1347 در همدان متولد شد. ضرابی‎زاده کارشناس مسئول آفرینش‎های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است . نویسنده کتاب‌هایی چون: «دختر شینا»، «بابای 9 سالگی»، «آن روز سه شنبه بود»، «سیب آرزو» و... بوده است.

این نویسنده در مطلبی در فضای مجازی نوشته است؛

شاید فقط دوستان نزدیکم بدانند کتاب‌هایی را که برای کودکان و نوجوانان نوشته‌ام بیشتر از کتاب‌هایی است که برای بزرگسالان نوشتم. (البته از لحاظ تیراژ کتاب‌هایی که برای بزرگسالان نوشتم بیشتر است). از این که بگذریم نوشتن برای کودکان را دوست دارم. شنیدن خاطرات خانواده شهدا سختی‌های خودش را دارد. رنج و مرارتی که در خاطره نگاری می‌کشم گاه سلامتی‌ام را به مخاطره می‌اندازد. چون مدام با غم‌ها و سختی‌های زندگی پرفراز و نشیب آنها در ارتباطم. گاهی شب‌ها در حال شنیدن و یا پیاده‌سازی خاطرات به خواب می‌روم. نتیجه‌اش کابوس‌هایی است که تا صبح ادامه دارد.

اینها را گفتم تا گفته باشم نوشتن برای کودکان حیاط خلوت مفرحی است که دوستش دارم و رویای آن در سر دارم که داستان‌هایی برای کودکان بنویسم که به اندازه کتاب‌های خاطراتم دیده شود و مخاطب داشته باشد.

 

 

ارسال نظرات