رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته 91 هزار و 276 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی، تولیدی و توزیعی در استان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۶۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
داریوش دیودیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته ۹۱ هزار و ۲۷۶ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، خدماتی، تولیدی و توزیعی در استان صورت گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته سه هزار و ۸۶۴ فقره تخلف از اصناف استان در حوزه‌های مختلف شناسایی شد و دو هزار و ۸۶۵ مورد پرونده تخلف از واحد‌های صنفی در استان تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی جهت صدور حکم ارسال شد.

وی بابیان اینکه ۹۸۲ مورد تخلفات شناسایی شده در طول یکسال مربوط به گرانفروشی است، اضافه کرد: ۶۹۴ مورد تخلف کم‌فروشی، ۵۳۶ مورد تقلب، ۶۳۷ مورد عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه بوده است.

دیودیده به شناسایی ۷۳۰ مورد تخلفات در طول سال ۹۶ در حوزه عدم صدور صورتحساب و فاکتور از واحد‌های صنفی و غیرصنفی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و یاد آور شد: ۲۰۲ مورد از تخلفات به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط واحد‌های صنفی و غیرصنفی به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تخلف در حوزه عرضه وفروش کالا‌های قاچاق را ۸۴ مورد اعلام کرد و گفت: ارزش ریالی تخلفات صنفی سال ۹۶ مبلغ ۲۴۸ میلیارد ریال بوده است.
ارسال نظرات