خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در دیدار با خانواده شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس گفت: تمثال شهید شاخص در تمام برنامه‌های مهم فرهنگی و هنری در صحنه اصلی حضور داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۴۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، نیما زارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس امروز، ۱۹ فروردین‌ماه در دیدار جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با خانواده شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس، شهید هاشم خوش‌اندام گفت: قشرهای مختلف بسیج در طول سال روزی را به عنوان روز خویش گرامی می‌دارند و شهید شاخص قشر دارند که وظیفه انتخاب شهید شاخص قشر هنرمند بر عهده سازمان بسیج هنرمندان است.

وی افزود: امسال از بین چهره‌های شاخص و تأثیرگذار شهدای هنرمند پس از یک بررسی طولانی و کار کارشناسی جدی نهایتاً به شهید هاشم خوش‌اندام رسیدیم که از خانواده‌ای هنرمند و اصیل و شناخته شده برخاسته است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس اظهار كرد: شهید خو‌ش‌اندام در عرصه خوشنویسی و نقاشی فعالیت داشته و بیشتر به عنوان نقاش شناخته می‌شده است اما انتخاب این شهید عزیز از جامعه هنری شیراز این امیدواری را در ما ایجاد می‌کند که الگویی ملموس به جامعه اهل هنر معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در سه سال اخیر پروسه انتخاب شهید هنرمند شاخص سال هر سال پیگیری شده است و گرچه سال به سال توجه به این مفهوم رشد صعودی داشته اما هنوز هم تا تحقق کامل وعده‌ها و وظایف فاصله داریم.

زارع در پایان ابراز امیدواری كرد كه در طول سال همه رویدادهای مهم فرهنگی و هنری شیراز با ذکر یاد و نام شهید هنرمند شاخص سال برگزار شود و تمثال شهید شاخص در تمام برنامه‌های مهم فرهنگی و هنری در صحنه اصلی حضور داشته باشد و نشان شهید شاخص سال به برگزیدگان رویدادهای مختلف هنری اهدا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها