خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: جشن نیکوکاری سال ۹۶ با شعار «جوانه لبخند می‌کاریم» برگزار شد و نیکوکاران حدود 3 میلیارد تومان به نیازمندان همدانی کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۳۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

جمع‌آوری 3 میلیارد تومان کمک‌های مردمی طی هفته احسان و نیکوکاری در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیمان ترکمانه با اشاره به میزان کمک‌های جمع‌آوری‌شده در هفته احسان و نیکوکاری در استان همدان بیان کرد: هر سال در اسفند ماه و در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت، مردم نیکوکار کشور ما هم‌زمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری در ۱۴ اسفند در همایشی عظیم که تبلور نوع‌دوستی، نیکوکاری و مهرورزی آن ها است دست‌های پرمحبت و عاطفه خویش را بر سر خانواده‌های نیازمند و کودکان آنها می‌کشند.

وی ادامه داد: جشن نیکوکاری سال ۹۶ با شعار «جوانه لبخند می‌کاریم» برگزار شد و نیکوکاران حدود 3 میلیارد تومان به نیازمندان همدانی کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: 2 میلیارد و ۴۹۳ میلیون تومان کمک غیر نقدی و ۴۹۵ میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری شده است.

وی افزود: در جشن نیکوکاری سال ۹۵، 2 میلیارد و ۷۴۶ میلیون تومان به‌صورت نقد و غیر نقدی در سراسر استان جمع‌آوری شد و در بین نیازمندان توزیع شد.

ترکمانه اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری خیران و نیکوکاران بخشی از نیازهای اساسی جامعه هدف این نهاد را برطرف کنیم.

وی گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌صورت غیرحضوری از طریق شماره‌حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ بانک ملی، صفحه پرداخت اینترنتی سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org، شماره‌گیری سریع #۰۸۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا استفاده از نرم‌افزار سکه در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات