مسئول سازمان اردویی راهیان نور همدان خبر داد
مسئول سازمان اردویی راهیان نور همدان از بازدید 6 هزار همدانی طی نوروز امسال در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۲۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

بازدید 6 هزار همدانی از مناطق عملیاتی جنوب کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن ترکمان با بیان اینکه 6 هزار زائر در نوروز امسال از استانهمدان راهی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور شدند، اظهار کرد: این زائران شامل دانش آموزان، دانشجویان و افرادی که با خودروی شخصی به مناطق عملیاتی عزیمت کردند.

وی بیان کرد: سهمیه و اعتبار ابلاغی برای راهیان نور نوروز امسال 3 هزار و 500 تن بود که با توجه به استقبال مردم این آمار تا 2 برابر افزایش یافت.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور همدان اضافه کرد: زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور در مکان‌های پیش‌بینی شده در شهرهای اهواز و خرمشهر اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه افراد اعزامی از مناطق عملیاتی کربلای 4، فتح المبین، نحر خین، اروندکنار و شلمچه دیدن کردند، گفت: زائران به مدت چهار روز در قالب پنج کاروان در مناطق عملیاتی حضور یافتند و کاروان‌ها را روحانی و راوی دفاع مقدس همراهی می‌کرد.

ترکمان یادآور شد: برای نخستین بار یک هزار تن از اهالی این استان سال گذشته به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شامل مهاباد و سردشت عزیمت کردند.

وی افزود: همچنین 500 زائر سال 96 از مناطق عملیاتی غرب کشور شامل پادگان ابوذر، سرپل ذهاب، قصر شیرین و منطقه عملیاتی مرصاد بازدید کردند.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات