نماینده مردم مشهد در مجلس در گفتگو با«بسیج»:

دولت برای حل بحران جمعیتی موانع قانونی را برطرف کند

کریمی قدوسی گفت: یکی از مهم ترین وظایف دولت در این زمینه برطرف کردن موانع قانونی است که دولت های قبلی بر سر راه جمعیت گذاشته اند.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۶۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر فرزند آوری بیشتر خانواده ها اظهار داشت: بیشتر تعالیم دینی متوجه تربیت انسان ها است. بسیاری از آیات قرآن کریم نیز متوجه همین موضوع است و این نشان دهنده اهمیت تولید نسل و تربیت اسلامی و صحیح آنها است.

وی افزود: متاسفانه در دهه اول انقلاب اسلامی به ویژه بعد از شکل گیری دولت سازندگی با نفوذ تفکر غرب گرا توسط برخی مسئولان موضوع کنترل جمعیت جزو برنامه های آن دولت قرار گرفت.

این نماینده مجلس گفت: به دلیل غفلت خسارت بار برخی مسئولان آسیب بزرگی به نسل ایرانی مسلمان و با تفکر ناب اسلامی وارد شد. البته مقام معظم رهبری به موقع به این مسئله ورود کردند و با سیاست گذاری کلی و مصوباتی که به دولت و مجلس ابلاغ فرمودند جلو این خطر بزرگ را گرفتند.

وی یادآور شد: یکی از مهم ترین وظایف دولت در این زمینه برطرف کردن موانع قانونی است که دولت های قبلی بر سر راه افزایش جمعیت گذاشته اند . علاوه بر این مجلس هم وظایف بسیار مهمی را برعهده دارد که باید به آن بپردازد.

 

ارسال نظرات