مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با«بسیج» تاکید کرد

لزوم گفتمان سازی جدی برای افزایش جمعیت و فرزندآوری

اصلانی بیان داشت: باید در مورد مسئله جمعیت در جامعه گفتمان سازی جدی انجام شود. ضعف فرهنگ سازی و آماده کردن شرایط برای افزایش جمعیت از مشکلات اساسی در این زمینه است.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۵۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر فرزند آوری خانواده ها اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال های گذشته هم بر مسئله جمعیت اشاره داشتند و امسال نیز در حرم مطهر رضوی بر افزایش جمعیت کشور و فرزندآوری بیشتر خانواه ها تاکید کردند.

وی افزود: در حال حاضر با بحران جمعیتی در کشور مواجه هستیم و متاسفانه عزم جدی و قاطع برای مسئله جمعیتی و فرزندآوری وجود ندارد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خاطرنشان کرد: باید در مورد مسئله جمعیت در جامعه گفتمان سازی جدی انجام شود. ضعف فرهنگ سازی و آماده کردن شرایط برای افزایش جمعیت از مشکلات اساسی در این زمینه است.

اصلانی با تصریح بر اینکه کاهش جمعیت جوان و فعال در کشور وضعیت بحرانی را ایجاد خواهد کرد  بیان داشت: بارها مقام معظم رهبری در این مورد تذکر داده اند و البته اقداماتی هم صورت گرفته اما به موضوع جاری و دائمی تبدیل نشده است.

ارسال نظرات