خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

شما پاسدارها خوش نامید و این خوش نامی را حفظ کنید

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: شما پاسداران خوش نامید و این خوشنامی را باید حفظ کنید،شما در بین مردم مقام والایی دارید و این مسئولیت شما را سنگین می‌کند.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۳۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به مناسبت آغاز سال جدید فرمانده سپاه ناحیه سمنان و مسئول نمایندگی، ولی فقیه و جمعی از فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه سمنان با حضرت آیت الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان دیدار کردند.
حضرت آیت‌الله شاهچراغی در ابتدای سخنان خود ضمن اشاره به حدیثی از امام کاظم (ع) که میفرمایند: انسان عاقل هیچ وقت در برابر حرام صبرش را مغلوب نمیکند. گفت: صبر در برابر حرام سه نوع زبانی، ایمانی و اعتقادی است.
وی ادامه داد٬ خداوند به واسطه صبر حضرت یوسف در برابر گناه و حرام او را نجات داد و عزت بخشید؛ لذا در زندگی انسان صبر باید غالب باشد و وقتی به حلال رسیدیم باید شکر کنیم.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در ادامه گفت: در کشور مشکلاتی داریم و راه برون رفت و گذر از این مشکلات هم تنها حمایت و فصل الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که در تمامی بخش‌ها باید مد نظر قرار بگیرد.
امام جمعه سمنان در ادامه با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی گفت:از تولید کننده باید حمایت شود چه از طرف دولت و چه از طرف مردم و مصرف کنندگان. خریداران باید جنس ایرانی بخرند تا چرخ اقتصاد کشور به خوبی بچرخد و روی ریل خود قرار بگیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل کم آبی اشاره کرده و گفت: استان ما دچار مشکل کم آبی است و همه مردم ما به خصوص عشایر از این موضوع ناراحت اند که البته میتوان گفت: تمام کشور دچار این مشکل است؛ و تنها راه کنونی به نظر می‌رسد صرفه جویی و درست استفاده کردن از منابع آب توسط خود مردم است تا بلکه در تابستان مشکل کم آبی نداشته باشیم.
آیت الله شاهچراغی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شما پاسداران خوش نامید و این خوشنامی را باید حفظ کنید. شما پاسداران در جامعه و در بین مردم مقام والایی دارید و هر چه انسان مقامش بالاتر برود مسئولیتش سنگین‌تر می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها