خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

زمینه برگزاری مراسمات شهدا را به صورت خودجوش و دانش آموزی فراهم نماییم

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: فرهنگیان و دانش آموزان باید به طور خود جوش متولی برگزاری کنگره شهدا باشند و وظیفه ماست که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برداشتن گام های فرهنگی در جهت شناختن شهدا و اهدافشان برای همه نسل ها تلاش کنیم .
کد خبر: ۹۰۰۴۷۱۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی در اولین جلسه هماهنگی کمیته فرهنگ و آموزش ستاد بزرگداشت کنگره سه هزار شهید استان قزوین روز شنبه با حضور جمعی از مسئولان در سالن کنفراس این اداره کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان، به اهمیت برگزاری این کنگره عظیم پرداخت و ماندگاری و اثر گذاری اجرای این برنامه فرهنگی از جنبه های مختلف را مهم دانست و خواستار مشارکت همه جانبه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان و عملیاتی نمودن برنامه های کمیته در سطح استان شد.
قاسمی، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت را از برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان کرد و با اشاره به ماندگاری برنامه های کنگره،افزود: اجرای چنین برنامه هایی در روحیه دانش آموزان اثر بخش بوده و باعث تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در نیمه دوم سالجاری تاکید کرد: برای برگزاری این حرکت عظیم فرهنگی نیاز است همه دستگاهها ورود پیدا کنند تا کنگره‌ای در شان شهدای قزوین برگزار شود.
وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا همواره باید در دستور کار مسئولان قرار داشته باشد و رشادتها و جانفشانی های آنان به نسل جوان نیز منتقل شود اظهار داشت:
همه دستگاههای مربوطه برای هر چه باشکوه برگزار شدن این کنگره و تاثیرگذاری بیشتر آن در زمینه فرهنگ همت گمارده اند برای این منظور کمیته ها باید نظام مند عمل کنند و ابتکارات و خلاقیت های خود را به کارگیرند.
این مسئول خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش پتانسیل مطلوبی برای انجام و رونق بخشیدن به برنامه های کنگره است.
استان قزوین سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار