خبرهای داغ:
مسئول بسیج خواهران دانشگاه رجا گفت: انگیزه رفتن به اردوهای جهادی، کمک به مردم محروم وآسیب دیده است.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۱۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

الهام بیگدلی مسئول بسیج خواهران دانشگاه رجا در میان اردوهای جهادی در مناطق زلزله زده کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص اردوی جهادی گفت: این اردو در مناطق زلزله زده کرمانشاه منطقه سرپل ذهاب روستاهای بابا اسکندر ،قره بلاغ اسکندر شهرک جهاد کشاورزی از تاریخ4 الی 8 فروردین ماه به مدت 4 روز انجام شد و خدماتی شامل پزشکی، مشاوره روان شناسی و فعالیت های فرهنگی و مهدکودک از قبیل پخش بسته های فرهنگی، حجاب و بهداشتی و ... ارائه گردید.
بیگدلی مطرح کرد: ایجاد وحدت وهمدلی و کمک رسانی نظر شخص بنده می باشد و انگیزه حضور در این مناطق،کمک به مردم محروم وآسیب دیده است و تقدیر و تشکر از تمام مسئولین و ارگان هایی که برگزاری این اردو را فراهم کردند را دارم.
مسئول بسیج خواهران دانشگاه رجا در پایان گفت: با توجه به اهمیت فرمایشات مقام معظم رهبری یکروز نیاز به حرکت دفاعی در کشور بود یکروز نیاز حرکت دفاعی در مرز های کشور و یک روز نیاز به علم و دانش است و یک روز نیاز به تحکیم عقاید و ایمان ها و یکروز نیاز به خدمت گزاری است در همه ای این شرایط میوه های متناسب با فصل در اختیار مردم گذاشته می شود این حرکت انقلاب است.
9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها