خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي استان قزوين از کشف 94 کيلو و 680 گرم ترياک از دو قاچاقچي موادمخدر طي عمليات مشترك اين پليس با فرماندهي انتظامي لرستان خبر داد
کد خبر: ۹۰۰۴۷۰۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین سردار مهدی محمودي در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران عمليات ويژه مبارزه با موادمخدر استان با هماهنگی و اقدامات اطلاعاتي پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان از فعاليت دو قاچاقچي موادمخدر و انتقال مقادیری مواد از استان های جنوبی کشور توسط یک دستگاه کامیونت به شمال کشور از طریق محور های مواصلاتی استان قزوین مطلع شدند.
سردار محمودی افزود: بلافاصله ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با ایجاد طرح ایست و بازرسی نسبت به کنترل تردد خودرو های عبوری در مبادی ورودی شهر قزوین به منظور دستگيري قاچاقچي اقدام کردند.
فرمانده انتظامي استان اضافه کرد: ماموران حین کنترل خودرو های عبوری کامیونت مورد نظر را با دو سرنشین در بلوار "خلیج فارس" قزوین شناسایی و متوقف کردند.
وی بیان داشت: در بازرسی ماموران از کامیونت مقدار 94 کيلو و 680 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در کامیونت جاساز کرده بود کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به همراه خودرو به مقر پلیس انتقال داده شدند.
سردار محمودی در پایان تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها