نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان:
لازمه تحقق شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حمایت از تولیدات ایرانی نامگذاری شده، اقدام زنجیره ای از نقش آفرینان است که به تعبیر رهبر انقلاب تنها مختص مسئولان نیست.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۴۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با مدیران رسانه استانی ضمن تبریك فرارسیدن سال نو وآرزوی توفیق برای مدیران و کارکنان رسانه استانی، وحدت و همدلی میان مردم ومسئولان را عامل مهم در توسعه و پیشرفت کشور برشمرده و گفت : باید با همدلی و همزبانی از توطئه های دشمن برای تفرقه افکنی میان نظام و ملت جلوگیری کنیم تا زمینه رشد و پیشرفت کشور را فراهم آوریم.

آیت الله خاتمی افزود: لازمه تحقق شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حمایت از تولیدات ایرانی نامگذاری شده، اقدام زنجیره ای از نقش آفرینان است که به تعبیر رهبر انقلاب تنها مختص مسئولان نیست و در این بین تولیدکنندگان، مردم و رسانه ها نیز نقش های تعیین کننده دارند.

وی  با اشاره به اینکه صداوسیما با داشتن طیف مختلفی از مخاطبان نقش مؤثری در ارتقای فرهنگ جامعه دارد، اظهار داشت: نقش رسانه ملی نیز در حمایت از کالای ایرانی تعیین‌کننده است.

مدیركل صداوسیمای مركز زنجان هم با تبریك فرارسیدن سال نو،‌ به تاثیرگذاری رسانه در عرصه های مختلف و حساس اشاره کرد و گفت:‌ صداوسیما با مجموعه ایی از تلاشگران  متعهد به نظام و ولایت فقیه توانسته است در راستای حفظ آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در شرایط گوناگون قدم بردارد .

صفری با اشاره به عملکرد رسانه استانی در ایام تعطیلات نوروزی افزود: رسانه استانی همپای شبکه های ملی در این ایام با پخش ویژه برنامه های متعدد بالاخص پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب بیش از 27600 دقیقه برنامه برای این ایام تدارک دیده بود .

ارسال نظرات