دبیر کمیسیون آموزش مجلس گفت: عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان و وجود اسناد و گزارش‌هایی از اجرای سند 2030 در نظام آموزشی کشور از جمله سؤالاتی است که در جلسه امروز این کمیسیون از وزیر آموزش و پرورش مطرح می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۳۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در جلسه امروز سؤالاتی پیرامون مسائل آموزش و پرورش از سید محمد بطحایی(وزیر آموزش و پرورش) توسط نمایندگان مردم مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان، ایستایی دانشگاه فرهنگیان و عدم گسترش آن و سؤال از تدبیر نهایی وزارت آموزش و پرورش برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در این وزارتخانه، از جمله مسائلی است که در این جلسه مطرح خواهد شد.

دبیر کمیسیون آموزش تصریح کرد: اسناد و گزارش‌هایی پیرامون اجرای سند 2030 در نظام آموزشی کشور وجود دارد که این مسئله نیز از جمله محورهای مورد سؤال از وزیر آموزش و پرورش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمی با بیان اینکه امسال مدارس کشور دغدغه پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز را ندارند، خاطر نشان کرد: اجرای این قانون با مراعات شرایطی همچون رعایت الگوی مصرف است که آیین‌نامه مربوط به آن باید هرچه سریع‌تر توسط دولت تدوین و ابلاغ شود.

منبع :خبرگزاری فارس

 

ارسال نظرات