مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گزارشی از مشارکت مردم استان سمنان در پرداخت صدقه را در سال ۹۶ ارائه کرد.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۱۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۲۲ هزار و ۷۵۶ نفر از جمعیت استان سمنان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند افزود: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

وی بابیان اینکه مردم استان سمنان در سال ۹۵ سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند افزود: با مشارکت چهار میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان صدقه در سال ۹۶، میزان جمع‌آوری صدقه رشد ۸,۱ درصدی داشته است.

مدبر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه  پنج هزار و ۳۲۷ صندوق بزرگ در معابر استان سمنان وجود دارد بیان کرد: یک میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومان از طریق این صندوق‌ها در سال ۹۶ جمع‌آوری‌شده است.

وی  بابیان اینکه هزار و ۶۸۵ صندوق متوسط در اماکن و اداره‌ها برای پرداخت صدقه وجود دارد و ۸۸ هزار نفر از مردم استان سمنان از مشترکان خانگی صدقات کمیته امداد هستند بیان کرد: ۱۱۳ میلیون تومان از طریق صندوق‌های متوسط و دو میلیارد و ۷۵۱ میلیون تومان از طریق مشترکان خانگی جمع‌آوری‌شده است.

سید جواد رضوی با تأکید بر پرداخت صدقه با روش‌های نوین که علاوه برافزایش سرعت، راهی مطمئن است افزود: مردم استان سمنان تنها ۱۹ میلیون ۴۰۰ هزار تومان از طریق روش‌های نوین صدقه پرداخت کردند.

وی بیان کرد: کمک‌های موردی مردم استان سمنان به نیازمندان در مدت ۱۲ ماهه سال گذشته به یک میلیارد و ۵۰۶ میلیون تومان رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان  شهرستان شاهرود را در پرداخت صدقه پیشتاز برشمرد و گفت: این شهرستان با پرداخت یک میلیارد و ۸۷ میلیون تومان پیشتاز شد و شهرستان سمنان و مهدی‌شهر در رتبه‌های بعدی مشارکت  قرار گرفتند.

مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها