خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: باغ موزه دفاع مقدس در ایام نوروز میزبان گردشگران بسیاری از سراسر نقاط ایران بود و اوج این بازدیدها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۴۵۹۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان در گفت‌و‌گویی در اصفهان با اشاره به برنامه‌های باغ موزه دفاع مقدس در ایام نوروز اظهار داشت: ویژه برنامه‌های ایام نوروزی با برنامه تحویل سال نو در جوار شهدای گمنام باغ غدیر آغاز شد.

وی افزود: در طول تعطیلات از ۲۹ اسفند تا پایان روز ۱۳ فروردین، برپایی نماز جماعت در دو نوبت ظهر و عصر و مغرب و عشا در کنار یادمان شهدای گمنام باغ غدیر انجام شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: مردم ضمن زیارت شهدای گمنام از تجهیزات و نمایشگاهی که باغ موزه دفاع مقدس تدارک دیده بود، بازدید به عمل آوردند.

وی اظهار داشت: در محوطه بیرونی باغ موزه، نمایشگاهی از تجهیزاتی که در دوران دفاع مقدس از دشمن غنیمت گرفته شده بود و همچنین مکانی که به صورت منطقه عملیاتی، شبیه‌سازی شده بود، میزبان بازدیدکنندگان بود.

سردار شیروانیان افزود: در منطقه شبیه سازی شده منطقه عملیاتی از رسته‌های مختلف "ش. م. ر"جنگ نوین گرفته تا تدارکات، توپخانه، موشک، بخش زرهی، ادوات، پیاده و میدان مین و موانع شبیه سازی شده بود که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان تصریح کرد: یک سری تجهیزات و ادوات جنگی نیز در محوطه بیرونی باغ موزه دفاع مقدس برای بازدید علاقمندان گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در فضای داخلی موزه دفاع مقدس نیز، یک نمایشگاه موقت شامل تصاویر و مستندات دفاع مقدس در قالب تخته شاسی برای بازدید کنندگان برپا شده بود.

سردار شیروانیان با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس در ۲ نوبت پذیرای مراجعان بود گفت: در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۲ بعدازظهر و در نوبت عصر از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۱۰ شب، درب باغ موزه دفاع مقدس به روی علاقمندان باز بود.

وی ادامه داد: تعداد بازدیدکنندگان موزه در هفته اول تعطیلات خوب بود و میانگین آن‌ها روزانه به ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر می‌رسید، ولی در هفته دوم و به ویژه روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین حضور چشمگیری داشت.

سردار شیروانیان گفت: در ایام عادی، صبح‌ها از ساعت اداری تا ۲ بعدازظهر و ۵ بعدازظهر تا ۱۰ شب و روز‌های پنجشنبه و جمعه و روز‌های تعطیل هم بازدیدکنندگان هم از ضلع شرقی باغ غدیر و هم از ضلع غربی کنار گذر بزرگراه می‌توانند از باغ موزه دیدن کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها