مسئول سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزش مداحی اهل بیت علهیم السلام در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۴۵۲۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الله کیانی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: دوره آموزش علمی تخصصی مداحی اهل بیت علیهم السلام به سبک جدید با همکاری سازمان بسیج مداحان استان و کانون مداحان و شعرای آیینی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.

وی افزود: این دوره آموزشی با رویکرد تربیت ستایشگران انقلابی و بصیرت زیر نظر معاونت اموزش سازمان بسیج مداحان کشور و همکاری بسیج مداحان استان اصفهان، با حضور اساتید مجرب و متعهد کشوری از تهران، قم، اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

کیانی ادامه داد: دوره آموزشی مداحان اهل بیت علیهم السلام ویژه سه سطح نوگلان حسینی(7تا13سال)، نوجوانان(14 تا 20سال) و جوانان(21 تا 35سال) می باشد.

وی گفت: علاقه مندان می توانند تا پایان فروردین ماه برای ثبت نام؛ (برادران روزهای زوج به مسجد امام حسن علیه السلام ساعت 18 همزمان با اذان مغرب و عشاء) و (خواهران روبروی مسجد جامع ساعت 17 تا 19) مراجعه فرمایند.

شایان ذکر است: عناوین آموزشی این دوره؛ صداسازی و الفبای موسیقی(سلفژ) در مداحی و آموزش ردیف های آواز، اصول و فنون مداحی و مجلس داری، نوحه خوانی، شعرشناسی، تاریخف مقتل شناسی، اخلاق و آداب حرفه ای، مخاطب شناسی و ... می باشد.

ارسال نظرات