دانشجوی دانشکده یزدانپناه سنندج گفت: مردم با حمایت متعصبانه از کالای ایرانی و مسئولین با برخورد با واردات بی رویه کالا‌هایی که در کشور خودمان توانایی ساخت و تولید آن را داریم مانع خم شدن کمر تولیدات داخلی در کشور شوند.
کد خبر: ۹۰۰۴۵۰۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سید علیرضا زمانی دانشجوی دانشکده یزدان پناه سنندج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کُرددانش اظهار داشت: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با دیدی روشن و ایدئولوژیک به تحولات منطقه‌ای و کش و قوس‌های داخلی و خارجی، جهت دهی سیاست‌های کشور را حول محور اقتصاد چرخاندند امسال نیز با تعیین شعار حمایت از کالای ایرانی که از ابعاد اقتصاد مقاومتی است به سیاست و مسیر کشور جهت دادند، اما پیام امسال رهبری دو مخاطب اصلی دارد اول دولتمردان و مسئولان ذیربط در کشور و دوم مردم ایران.

وی یادآور شد: حمایت از کالای ایرانی وظیفه هر ایرانی است، باید متعصبانه کالای ایرانی تهیه و مصرف کنیم تا با این کار برای جوان ایرانی کار و اشتغال ایجاد شود.

زمانی افزود: جهت تحقق یافتن شعار سال از دولت مردان و مسئولین کشور انتظار داریم با کسانی که دست به واردات بی رویه کالا‌هایی که در کشور خودمان توانایی ساخت و تولید آن را داریم مقابله و بر خورد کنند تا کمر تولیدات داخلی در کشور خم نشود.

این دانشجوی کردستانی تاکید کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر طوفان بزرگ واردات تولیدات خارجی باعث شده است که صدمات زیادی به کشور وارد شود و در نتیجه این طوفان بزرگ، بیکاری بسیاری از جوانان کشور و مشکلات اقتصادی را در پی داشته است.

وی ادامه داد: شاید عده‌ای معتقد باشند که کالای ایرانی کیفیت ندارد، اما اگر تولید کننده از سوی دولت و مردم حمایت شود کیفیت کالا‌های ما نیز اصلاح میشود و به جای اینکه پول‌های کلان واردات کالا‌های خارجی و غیر ضروری در جیب دلال‌های ثروتمند برود و باعث بیرون رفتن ازر از کشور شود باید با حمایت خود از کالای ایرانی در راه اشتغال جوانان این مرز و بوم قدم‌های بزرگ برداریم، باشد روزی که تمام کالا‌ها و تجهیزات مورد نیازمان در کشور تولید کنیم و به خود کفایی کامل برسیم.

این دانشجوی دانشکده یزدانپناه سنندج گفت: ما دانشجویان باید جهت ترویج و حمایت از کالای ایرانی با تمام توان و با استفاده از پتانسیل دانشگاه‌ها کمر همت ببندیم و در این امر مانند همت ها، جهان آرا ها، چمران‌ها و حاج احمد‌ها مجاهدت کنیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات