معاون ساخت و توسعه راهآهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور از جذب فاینانسور برای ۴ پروژه ریلی خبر داد و گفت: برای ساخت راهآهن همدان به سنندج و سیستم علائمی تهران -همدان -سنندج با طرف چینی به تفاهم رسیدهایم و آماده مبادله تفاهمنامه هستیم.
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جبار علی ذاکری در گفتوگو با خبرنگار تیننیوز در خصوص عملکرد شرکت ساخت در جذب فاینانسور با هدف پیشبرد پروژههای ریلی کشور، گفت: هماکنون جذب فاینانسور برای ۴ پروژه ریلی تمام مراحل خود را سپری کرده است و فقط منوط به تأمین خط اعتبار از طرف دولت چین (فاینانسور اصلی) است.
وی خبر داد که خط اعتباری جدیدی با حضور ریس جمهور چین و ایران بازگشاییشده است که در پی آن هرچه زودتر به مرحله اجرای عملیات این ۴ پروژه میرسیم.
معاون ساخت و توسعه راهآهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور در خصوص جزییات این پروژهها، ادامه داد: در پروژه غرب کشور از راهآهن کرمانشاه به مرز خسروی با یک شرکت چینی به نتیجه رسیدهایم و موافقتنامهای بین ما و طرف چینی مبادله شده است و پروژه دوم راهآهن شیراز به بوشهر است که توافقات نهایی آن انجام و قبل از سال جدید بهصورت رسمی طی جلسهای با حضور اصحاب رسانه به امضای مقام عالی وزارت رسید.
وی از جذب ۲ فاینانس برای دو پروژه ریلی دیگر خبر داد که در مراحل نهایی تفاهم است و گفت: نخست ساخت راهآهن همدان به سنندج و دیگری سیستم علائمی تهران -همدان -سنندج است که با طرف چینی به تفاهم رسیدهایم و آماده مبادله تفاهمنامه است.
به گفته ذاکری چهارمین قرارداد که بازهم از سوی چینیها به مرحله اجرا خواهد رسید. پروژه راهآهن گرگان- بجنورد- مشهد است که توافقات اصلی آن با طرف چینی و آستان قدس صورت گرفته است و مجوزهای لازم اخذ و ظرف یک ماه آینده مبادله خواهد شد.
به گزارش تین نیوز طـرح راهآهن تهران – همدان – سنندج به طول ۴۱۰ کیلومتر، بهصورت یکخطه، به اسرعت طرح km/h ۱۶۰ برای مسافری و km/h ۱۲۰ برای باری طراحیشده است. مسیر تهران- همدان به طول ۲۶۰ کیلومتر و مسیر همدان- سنندج به طول ۱۵۰ کیلومتر. این طرح در مسیر خود از شهرهای تهران، رباطکریم، ساوه، فامنین، همدان، بهار، قروه و سنندج عبور مینماید.
قرار است پس از اتمام مسیر همدان-سنندج در آینده راهآهن به مرز باشماق مریوان وصل شود.
انتهای پیام/۷۷۲۷
وی خبر داد که خط اعتباری جدیدی با حضور ریس جمهور چین و ایران بازگشاییشده است که در پی آن هرچه زودتر به مرحله اجرای عملیات این ۴ پروژه میرسیم.
معاون ساخت و توسعه راهآهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور در خصوص جزییات این پروژهها، ادامه داد: در پروژه غرب کشور از راهآهن کرمانشاه به مرز خسروی با یک شرکت چینی به نتیجه رسیدهایم و موافقتنامهای بین ما و طرف چینی مبادله شده است و پروژه دوم راهآهن شیراز به بوشهر است که توافقات نهایی آن انجام و قبل از سال جدید بهصورت رسمی طی جلسهای با حضور اصحاب رسانه به امضای مقام عالی وزارت رسید.
وی از جذب ۲ فاینانس برای دو پروژه ریلی دیگر خبر داد که در مراحل نهایی تفاهم است و گفت: نخست ساخت راهآهن همدان به سنندج و دیگری سیستم علائمی تهران -همدان -سنندج است که با طرف چینی به تفاهم رسیدهایم و آماده مبادله تفاهمنامه است.
به گفته ذاکری چهارمین قرارداد که بازهم از سوی چینیها به مرحله اجرا خواهد رسید. پروژه راهآهن گرگان- بجنورد- مشهد است که توافقات اصلی آن با طرف چینی و آستان قدس صورت گرفته است و مجوزهای لازم اخذ و ظرف یک ماه آینده مبادله خواهد شد.
به گزارش تین نیوز طـرح راهآهن تهران – همدان – سنندج به طول ۴۱۰ کیلومتر، بهصورت یکخطه، به اسرعت طرح km/h ۱۶۰ برای مسافری و km/h ۱۲۰ برای باری طراحیشده است. مسیر تهران- همدان به طول ۲۶۰ کیلومتر و مسیر همدان- سنندج به طول ۱۵۰ کیلومتر. این طرح در مسیر خود از شهرهای تهران، رباطکریم، ساوه، فامنین، همدان، بهار، قروه و سنندج عبور مینماید.
قرار است پس از اتمام مسیر همدان-سنندج در آینده راهآهن به مرز باشماق مریوان وصل شود.
انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
آخرین اخبار