۲۰ فروردین پایان مهلت ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن‌کریم در البرز

ثبت‌نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در البرز تا ۲۰ فرودین ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۰۴۴۳۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، رئيس امور قرآنی اوقاف البرز اظهارکرد: ثبت‌نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در دو بخش حفظ و قرائت و آواها و نغمات دینی و قرآنی در سراسر استان البرز آغاز شده است و تا ۲۰ فرودین ادامه دارد.

۲۰ فروردین پایان مهلت ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن‌کریم در البرز
حجت الاسلام احمد اشرفی افزود: براساس ابلاغ دستورالعمل اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، ثبت‌نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم ویژه بزرگسالان به صورت مجزا برای خواهران و برادران آغاز شده است.


این مسئول بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم و رقابت در رشته‌های حفظ پنج جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز، حفظ کل قرآن‌کریم، حفظ و معارف موضوعی قرآن‌کریم، حفظ و معارف احا‌دیث قرآن و تفسیر قرآن‌کریم می‌توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان مراجعه و یا به آدرس اینترنتی WWW.QuranIran.ir مراجعه کنند.


اشرفی در ادامه از ایجاد محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان مسابقه خبرداد و گفت: در ادوار گذشته برای حداکثر سن شرکت‌کنندگان در مسابقات محدودیتی در نظر نگرفته بودیم، اما امسال سقف سنی ۴۰ سال در نظر گرفته شده است، بنابر این در این دوره شرط حضور در مسابقات به لحاظ سنی حداکثر ۴۰ و حداقل ۱۸ سال در نظر گرفته شده است.


وی دلیل ایجاد این محدودیت سنی را برقراری عدالت در داوری به جهت دور نبودن صداها از هم و در یک سطح بودن صداها به لحاظ پختگی عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها