رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: سینما، سالن تئاتر مناسب و گالری تصاویر مناسبی در سطح استان البرز وجود ندارد و از لحاظ زیر ساخت هنری و فرهنگی ضعف وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۰۴۴۲۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، اسماعیل آجورلو در نشست‌خبری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی که صبح امروز در سازمان حوزه هنری استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: برای این هفته ستادی به ریاست معاونت سیاسی استانداری البرز تشکیل می‌شود و حوزه هنری دبیری این ستاد را بر عهده دارد.

سینما و سالن تئاتر مناسب در استان البرز وجود ندارد

رئیس حوزه هنری استان البرز با بیان اینکه 18 تا 30 فروردین ماه سال جاری برنامه‌های حوزه هنری انجام می‌شود، افزود: رویکرد اصلی در برنامه‌های امسال توجه به هنرمندان در استان البرز بوده و برنامه‌های حوزه هنری در سطح کل استان البرز متمرکز است.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان برنامه‌های این هفته تمام اقشار مردم در استان هستند، گفت: روز دوشنبه هفته جاری نشست ادبی "شعرماه" در دانشگاه آزاد کرج برگزار می‌شود و روز بعد نشست تخصصی تئاتر، نشست خانه عکاسان و تئاتر بچه‌های مسجد در نظرآباد و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) عظیمیه کرج برگزار می‌شود.

آجرلو با بیان اینکه نشست تخصصی فیلم سازی در سالن حوزه هنری روز چهارشنبه برگزار می‌شود، اضافه کرد: کارگاه تولیدی اینفوگرافیک، نشست رونمایی از کتاب در اشتهارد و تئاتر بچه‌های مسجد در حسینیه نظرآباد روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه کرج، تئاتر در نظرآباد و نشست شعر آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان البرز روز جمعه هفته جاری از برنامه‌های دیگر هفته هنر انقلاب اسلامی است.

رئیس حوزه هنری استان البرز با بیان اینکه فیلم "لاتاری" روز شنبه به همت سازمان هنری در سینما هجرت اکران می‌شود، تصریح کرد: تئاتر بچه‌های مسجد در هیئت انصار الامام و اکران فیلم سینمایی "سرو زیر آب" در روز یکشنبه انجام می‌شود.

وی افزود: کنسرت موسیقی و رونمایی از آلبوم در روز چهارشنبه در سالن اجتماعات میلاد کرج و هفته هنر انقلاب اسلامی کارگاه تولیدی اینفوگرافیک و عصر شعر و خاطره در شهرستان فردیس از برنامه‌های دیگر این روز است.

آجرلو با بیان اینکه سینما، سالن تئاتر مناسب و گالری تصاویر مناسبی در سطح استان البرز وجود ندارد و از لحاظ زیر ساخت هنری و فرهنگی ضعف وجود دارد، خاطرنشان کرد: در جلسه صمیمی این هفته با استاندار البرز که هنرمندان نیز حضور دارند این موارد بازگو می‌شود.

وی تاکید کرد: سازمان حوزه هنری استان البرز آمادگی ساخت پردیس سینمایی استان البرز را دارد که باید شهرداری کرج مراحل واگذاری زمین را به ازای واگذاری سینما هجرت انجام دهد.

ارسال نظرات