خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: حمایت از کالای ایرانی نیازمند به یک گفتمان و وفاق در مسئولان و جناح‌بندی‌ها دارد.
کد خبر: ۹۰۰۴۳۶۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، ۱۸ فروردین‌ماه در دیدار نوروزی کارکنان و فرماندهان حوزه‌های بسیج سپاه ناحیه ثارالله(ع) با یادآوری اینكه رهبر انقلاب طی چند سال متوالی بعد اقتصادی در نامگذاری سال‌ها متذکر شده‌اند، گفت: حمایت از کالای ایرانی نیازمند به یک گفتمان و وفاق در مسئولان و جناح‌بندی‌ها دارد، تولید ملی و حمایت از کالای وطنی جناح‌بندی‌های سیاسی نیست و همگان در برابر آن وظیفه داریم.

وی افزود: رسانه ملی، نهادهای دانشگاهی و آموزش و پرورش در نهادینه کردن تحقق شعار امسال نقش بسزایی دارند، سئوال است که چقدر دانش‌آموزان تولیدات داخلی از نزدیک واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها را دیده‌اند!

مصطفوی اظهار كرد: کیفیت تولید لازمه تحقق و الگو شدن کالاهای ایرانی است و در همین مقوله عدم نظارت و برخورد باعث بی‌اعتمادی مردم به تولیدات داخل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در پایان گفت: تقارن سال جدید با ماه رحمت و بندگی خدا رجب‌المرجب، آغاز سال معنوی خوبی است که مشکلات جامعه برطرف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها