خبرهای داغ:
مسئول بسیج علمی پژوهشی شاهرود گفت: در راستای تبعیت از منویات رهبر انقلاب، بسیج علمی پژوهشی از طرح و ایده ها در راستای تولید ملی و کالای ایرانی حمایت می کند.
کد خبر: ۹۰۰۴۳۵۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
علی گرمه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک سال جدید و شعار رهبر انقلاب در حمایت از کالای ایرانی با اشاره به فعالیت‌های بسیج علمی پژوهشی شاهرود با اشاره به حمایت‌های این مجموعه اظهار کرد: حمایت‌های مادی و معنوی از طرح‌ها و ایده ها، حمایت از پایان نامه‌ها تحصیلات تکمیلی تا سقف یک میلیون تومان، حمایت از طرح‌ها تا رسیدن به مرحله تجاری سازی، فراهم نمودن شرایط کارگاهی و آزمایشگاهی برای پژوهشگران و تامین مکان برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان و فناور از جمله حمایت‌های بسیج علمی در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب است.
وی افزود: معرفی و اکسپت کردن پروژه کسری خدمت برای افراد با تحصیلات تکمیلی، کمک برای ثبت اختراعات، معرفی سرمایه گذار برای طرح‌های علمی اقتصادی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، برگزاری همایش‌ها و سمینارها، معرفی و بازاریابی محصولات تجاری سازی شده و چاپ کتاب مولفین با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر حمایت‌های این مجموعه است.
مسئول بسیج علمی پژوهشی شاهرود با اشاره به حمایت‌های مالی بلاعوض در حوزه فناوری گفت:حمایت تا سقف ۵ میلیون تومان پس از تصویب در کارگروه استان، حمایت تا سقف ۱۰ میلیون تومان پس از تصویب در کارگروه سازمان مرکزی و حمایت تا سقف ۲۰ میلیون تومان برای طرح‌های نیمه حرفه‌ای است.
وی از حمایت‌های مالی در قالب وام این مجموعه نیز خبر داد و افزود: حمایت تا سقف ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود تسهیلات ۸%، حمایت تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ سود تسهیلات ۱۰%، حمایت تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با نرخ سود تسهیلات ۱۲% و حمایت تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان نرخ سود تسهیلات ۱۶% از دیگر حمایت‌های این مجموعه از طرح‌ها و ایده‌های نخبگان و مبتکران و کارآفرینان است.
گرمه با اشاره به زیرمجموعه‌های بسیج علمی پژوهشی شاهرود ادامه داد: پایگاه علمی شهید بسطامی، مرکز حمایت و مرکز رشد شهید تهرانی مقدم از زیر مجموعه‌های بسیج علمی پژوهشی شاهرود هستند.
وی اضافه کرد: سه بخش، مرکز پژوهش (پژوهشگاه)، خانه نخبگان و مرکز حمایت تخصصی معدن (مرکز تخصصی کلیه امور مرتبط با معدن) در سطح استان در حال شکل‌گیری و ارائه خدمات می‌باشد.
گرمه با دعوت از علاقمندان و نخبگان و مبتکران و کارآفرینان و صاحبان طرح و ایده برای حضور در این مجموعه گفت: علاقمندان می‌توانند در ساعات اداری به آدرس شاهرود، خیابان امام (ره)، کانون جوانان بسیج، بسیج علمی پژوهشی مراجعه نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها