رئیس اداره ثبت احوال اشکذر در گفتگو با بسیج اشکذر:

سال گذشته "۴۸۳ تولد" و "۱۳۵ ازدواج" در شهرستان اشکذر به ثبت رسیده است

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اشکذر در گفتگو با خبرنگار بسیج اشکذر به آمار و ارقام ثبت شده سال ۹۶ در این اداره اشاره کرد و گفت: سال ۹۶ تعداد ۴۸۳ نفر در شهرستان اشکذر متولد شدند.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۸۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اشکذر در گفتگو با خبرنگار بسیج اشکذر به آمار و ارقام ثبت شده سال ۹۶ در این اداره اشاره کرد و ضمن اعلام ثبت ۱۳۵ فقره ازدواج در سال گذشته، گفت: سال ۹۶ تعداد ۴۸۳ نفر در شهرستان اشکذر متولد شدند.
"محمد جلال عسکری"در ادامه به فراوانی نام‌های پسر در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته نام‌های محمدطاها، ابوالفضل، علی اکبر، محمد مهدی و سید ابوالفضل جزء پنج اسم پرطرفدار پسر در شهرستان اشکذر بوده است.
عسکری افزود: از بین نوزادان دختر سال ۹۶ به ترتیب نام‌های فاطمه، زهرا، زینب، ریحانه و فاطمه زهرا را جزء پنج اسم پرشمار بوده است.
وی با اشاره به موضوع کارت ملی هوشمند در ادامه به تعداد واجدین شرایط دریافت این کارت در شهرستان اشکذر اشاره کرد و افزود: تعداد واجدین شرایط برای تحویل کارت ملی هوشمند در شهرستان بیست و چهار هزار نفر می‌باشند که بیش از هشت هزار نفر تاکنون به دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده‌اند و تنها در سال قبل ۴۷۲۵ نفر کارت ملی هوشمند خود را تحویل گرفته اند.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اشکذر اظهار کرد: با توجه به اینکه تا پایان سال ۹۷ برای تمام افراد بالای ۱۵ سال سن کارت ملی هوشمند باید صادر شود لذا در عمل در آینده نیازی به شناسنامه نخواهد بود.
گفتنی است هزینه ثبت‌نام کارت‌های ملی هوشمند ۳۱ هزار تومان است که حدود ۲۰ هزار تومان آن به خزانه دولت واریز می‌شود و ۱۱ هزار تومان دیگر نیز حداکثر هزینه دریافتی بابت پست و عکس است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار