خطیب موقت جمعه بخش بهمن:

باید سود سرمایه‌های ملی بر سر سفره مردم بیاید/ کم کاری برخی از مسئولان مانع رشد کشور است

امام جمعه موقت بخش بهمن گفت: کم کاری برخی از مسئولین مانع رشد است و اتکاء به نسخه‌های کشور‌های غربی و قبیله گرایی سیاسی، از آفت‌هایی است که دامنگیر مسئولین ما شده و تنها مردم از این مسئله ضرر می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۸۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه به نقل از سرو ابرکوه از مهردشت، حجت الاسلام و المسلمین کاظم دشت آبادی خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن به لزوم حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: سخنان مقام معظم رهبری نقشه راه مسئولین و مردم است، اگر مسئولان بخواهند که مشکلات جامعه و سختی‌های مردم را از پیش رو بردارند باید به دستورالعمل‌های رهبری جامعه عمل بپوشانند که یکی از آن‌ها حمایت از کالا و تولید داخلی است و مسئولان باید بطور جد پیگیر باشند.
دشت آبادی ادامه داد: مردم رفتار مسئولین را می‌بینند و می‌دانند چه کسی از دستورالعمل‌ها پیروی و چه کسی به طور سمبلیک نگاه می‌کند. اگر بخواهیم اقتصاد کشور حل شود یکی از راه‌ها حمایت از کالا و تولید داخلی است.
وی تصریح کرد: اینطور نباشد که فقط همه چیز را برای مردم خواسته باشیم، مردم از کالای خارجی استفاده نکرده و از کالای ایرانی استفاده کنند، اما مسئولان به دلیل داشتن سمت‌هایی مانند مدیر کل، وزیر، فرماندار یا استاندار هستند اجازه دارند ماشین خارجی برخوردار باشند.
خطیب موقت جمعه بخش بهمن بر تذکر مردم به مسئولین و لزوم شروع تحقق شعار سال، از مسئولان و خانواده‌های خود و استفاده از دستورالعمل مقام معظم رهبری به عنوان نقشه تاکید کرد.
حجت الاسلام دشت آبادی در ادامه به سخنان چند روز گذشته مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در چهل سال انقلاب پیشرفت‌های بزرگی در کشور داشتیم، مردم سالاری و حق انتخابی که در کشور ما وجود دارد در هیچ کشوری پیدا نمی‌شود، ما ظرفیت‌هایی داریم که مسئولین باید به آن‌ها اهمیت داده و بکار گیرند.
وی با تاکید بر اینکه ظرفیت جوانان در کشورمهم است گفت: از جوانان پرانگیزه و با استعداد باید استفاده کرد و به آن‌ها بها داد.
دشت آبادی افزود: باورنداشتن مسئولین به ظرفیت‌های موجود و بی اطلاعی برخی از مسئولین از ثروت‌ها و سرمایه‌های کشور، مانع رشد کشور است و باید سود سرمایه‌های ملی بر سر سفره مردم بیاید.
این مقام مسئول تاکید کرد: کم کاری برخی از مسئولین مانع رشد است و اتکاء به نسخه‌های کشور‌های غربی و قبیله گرایی سیاسی، از آفت‌هایی است که دامنگیر مسئولین ما شده و تنها مردم از این مسئله ضرر می‌کنند.
خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن همچنین لزوم مبارزه با فساد را متذکر شد و از مسئولین خواست تا مبارزه با فساد و عدالت را از امام علی ع. درس بگیرند.
سالروز شهادت امام موسی بن جعفر ع، روز فن آوری هسته‌ای و سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی و برگزاری یادواره شهدای شهرستان ابرکوه، از دیگر مواردی بود که خطیب موقت نماز جمعه بخش بهمن به آن‌ها اشاره نمود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار