اشرفی گفت: اندیشکده های که از سوی بسیج اساتید راه اندازی شده است به صورت علمی و تخصصی چالش ها و مشکلات واحدهای صنعتی را بررسی می کند.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۸۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

اشرفی، مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهم فعالیت ها و برنامه های سازمان بسیج در راستای تقویت بنیه علمی اقتصاد کشور گفت: از آنجایی که دانشگاه ها موظف به برقراری ارتباط با صنایع بوده و نیازمند تعامل هستند بسیج اساتید سازمان بسیج مستضعفین در استان اقدام به راه اندازی اندیشکده های برای احصای مشکلات و معضلات صنایع و کارخانجات تولیدی کرده و در راستای حل چالش‌ها و مشکلات پیش روی آنها با استانداری مسئولان دولتی  و ادارات تعامل داریم.بر همین اساس اگر شاهد حمایت‌های دولت باشیم می‌توانیم در مورد حل معضلات و مشکلات واحدهای صنعتی کارگروه‌های تخصصی  راه اندازی کرده و کارهایی را در این رابطه انجام دهیم.

تشخیص علمی چالش واحدهای صنعتی از اولویت های بسیج اساتید//رکود اقتصاد معضل واحدهای تولیدی

 مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی سازمان بسیج مستضعفین  تصریح کرد: این اندیشکده ها که از سوی بسیج اساتید راه اندازی شده است به صورت علمی و تخصصی چالش ها و مشکلات واحدهای صنعتی را بررسی کرده و برای آنها راهکار ارائه می کند. لذا کانون ها با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود اندیشکده‌هایی را راه اندازی، و برای  رفع مشکلات برنامه ریزی خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین اصلی ترین چالش های پیش روی واحدهای صنعتی و بخش های تولیدی که از سوی اندیشکده های تخصصی عارضه یابی شده اند به چند بخش تقسیم می شود؟ گفت:منطقه ما به قطب صنعتی کشور مشهور است و در آن کارخانجات کوچک و بزرگ فعالیت های تولیدی دارند اما مهمترین  و اصلی  ترین چالش این بخش های تولیدی  با توجه به رکود اقتصادی چند سال اخیر واحدهای صنعتی کوچک دچار مشکلات عدیده ای شده اند.

ارسال نظرات