خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان:

حمایت از کالای ایرانی، اعتقاد و افتخار به دست رنج ایرانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان گفت: اگر از کالای ایرانی حمایت بشود و در بازارهای جهانی معرفی و عرضه شود همه میوانیم شعارهای انقلاب را صادر نماییم و محقق کنیم و هم میتوانیم موانع را برطرف نماییم و از امکانات درونی نظام بهره ببریم.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۵۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام صادقی در تبیین شعار سال 97 گفت:حمایت از کالای ایرانی ، اعتقاد و افتخار به دست رنج ایرانی است که باید فرهنگ سازی ونهادینه شود.
وی با تبریک سال جدید و سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و همزمانی آغاز سال جدید با ماه رجب و موالید این ماه خجستگی و مبارکی را چند برابر عنوان کرد.
صادقی تصریح کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در حرم رضوی(ع) که باید ارزشهای اصلی انقلاب که همان شعار استقلال،آزادی است و مردم سالاری و اعتماد به نفس در نیروها و مردم می باشد، باید این شعار ها و ارزشها بیشر گرامی داشته شود.
این مسئول در ادامه بیان کرد: امکاناتی که در داخل کشور وجود دارد، از جمله توانایی جوانان دانش آموخته و امکانات نیروی انسانی جوان و وسعت سرزمینی و منابع طبیعی که کشور و میهن عزیز اسلامی است که بهترین و بیشترین استفاده ما برای رسیدن به اهداف الهی و انقلاب اسلامی باید از این طریق رفع گردد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان اذعان کرد: برای بهره برداری از این امکانات و تجهیزات موانعی وجود دارد که هم مردم و هم مسولین باید با کمک هم موانع را برطرف نمایند تا با امکانات در دسترس به اهداف مقدس انقلاب برسیم.
وی در بررسی موانع گفت: موانعی همچون عدم باور بعضی از مسولین به ظرفیت های خودی وجود دارد که باید به این باور و یقین برسیم که ما وابسته نیستیم و میتوانیم که مشکلات را خودمان حل نمائیم.
صادقی افزود: مانعی دیگر اعتماد به نسخه بیگانه و نیز کم کاری کردن در خلاقیت و تولیدات جدید است که این مشکل هم باید رفع گردد.
وی تبییم کرد: از عیوب اساسی که در سبک زندگی ما رسوخ پیدا کرده است باید به مصرف گرایی اشرافی اشاره کرد کههم برای خانواده ها مشکلات ایجاد می کند و هم به تولید داخلی ضربه می زند.
این مسئول توصیه کرد: استفاده از امکانات و توجه به شعارهای اصلی انقلاب و برطرف نمودن موانع نتیجه حمایت از کالای ایرانی و بهره برداری از نیروهای درون نظام می باشد.
حجت الاسلام صادقی در بخش پایانی بیانات خود یادآور شد: اگر از کالای ایرانی حمایت بشود و در بازارهای جهانی معرفی و عرضه شود همه میوانیم شعارهای انقلاب را صادر نماییم و محقق کنیم و هم میتوانیم موانع را برطرف نماییم و از امکانات درونی نظام بهره ببریم.
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها