مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: در سال 96 حدود 58700 مشترک شهری و روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته که این رقم 31 درصد بالاتر از تعهد شرکت در حوزه اشتراک پذیری بوده است.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۲۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سیدرضا رهنمای توحیدی افزود: این رقم اشتراک پذیری  با اجرای شبکه گازرسانی به طول 1067 کیلومتر و نصب 18400 انشعاب تحقق یافته است.

وی با اشاره به راه اندازی گازرسانی به صنایع با مصرف نزدیک به 108000 مترمکعب در ساعت اظهار داشت: در سال گذشته گازرسانی به صنایع 44درصد بیش از برنامه مصوب بوده است .

رهنمای توحیدی بیان کرد:  برابر مصوبه شورای اقتصادی در سال جدید نیز تأمین گاز بخش های صنعتی و تولیدی با هدف حمایت از بخش های زیرساختی استان و ایجاد ارزش افزوده در محصولات روند افزایشی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان با اشاره به اینکه خدمات رسانی مطلوب به مردم و تداوم طرح های فعال گازرسانی مستلزم تأمین منابع مالی می باشد، اعلام کرد: امسال با مدیریت هزینه های جاری شرکت، رعایت اصل صرفه جویی، بکارگیری پیمانکاران مجرب اجرایی و نظارت  مکفی و وصول مطالبات معوق گازبها، در اجرای پروژه های گازرسانی تسریع خواهد شد.

ارسال نظرات