خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

عمل به شعار سال؛ وظیفه همگانی و فصل الخطاب رهبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در همایش تبیین شعار سال با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب در مورد اهمیت اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی گفت: معظم له چندین سال متوالی است این شعارها را مطرح می کنند که عمل به آن ها وظیفه همگانی و رمز پیروزی در این جنگ اقتصادی است.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۱۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر با بیان اینکه متاسفانه گاهی استفاده از کالای خارجی به عنوان شهرت تبلیغ می شود، افزود: حمایت از کالای ایرانی در واقع حمایت از صنعت و کارگر و اقتصاد کشور است و امروز تنها راه پیروزی در اقتصاد کشور تقویت بنیه اقتصاد درونی است.

وی تاکید کرد: مردم و به ویژه مسئولان باید منویات رهبر فرزانه انقلاب را در حمایت از کالای ایرانی فصل الخطاب دانست و استفاده از کالای ایرانی و حمایت از اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهند و کوتاهی در این مورد از هیچ کس قابل قبول نیست.

حجت الاسلام ابراهیم برزگر با بیان اینکه مسئله آتش به اختیار خاص مسایل فرهنگی نیست، اظهار کرد: باید در همه ابعاد این امر مهم به کارگرفته شود و از ظرفیت عظیم جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در امر اقتصاد و کارآفرینی استفاده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی در بعد عدالت و اقتصاد کارهای بزرگی انجام شده و فاصله طبقاتی کمتر شده ولی باز هم قابل قبول نیست و در نظام اسلامی توقع بیش از این است و دولت ها باید در این زمینه باید اهتمام ویژه داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها