خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در کارگاه تبیین شعار سال 1397 و در جمع کارکنان سپاه این ناحیه، بر همت و جهاد ملی برای عملیاتی شدن شعار سال تاکید کرد و گفت: استقلال اقتصادی، حرکت و فکر جهادی می طلبد.
کد خبر: ۹۰۰۴۱۹۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیر نژاد با مدبّرانه دانستن انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، عزم جدی مردم و مسئولان را لازمه تحقق اهداف شعار سال دانست.

 وی اظهار کرد: درک، دقّت در فرمایشات و عمل به منویات رهبری وظیفه ای همگانی است و برای تحقق اهداف شعار سال باید این شعار مورد اهمیت قرار گرفته و برنامه های مدوّنی در جهت عملیاتی شدن آن از سوی دولتمردان باید پایه ریزی شود.

حجت الاسلام حسن امیر نژاد با بیان اینکه طی سال های گذشته، اثرات منفی عدم حمایت مناسب از اهداف شعار سال، دامنگیر آحاد جامعه شده است، بر همتی اساسی و همگانی در جهت استفاده از تولیدات و تجهیزات خانگی و اداری تولید داخل تاکید کرد و افزود: سرپایی استقلال و حیثیّت کشور، رونق کارگاه ها و کارخانجات داخلی، و اشتغال جوانان در گرو نهادینه سازی حمایت و استفاده از کالای ایرانی است. 

   وی از کارکنان سپاه به عنوان الگوهای عملی مردم، خواست تا در این راستا پیشگام و پیشقدم باشند و کالاهای خارجی را از سبد خرید خود خارج کنند.

استقلال اقتصادی، حرکت و فکر جهادی می طلبد

   حجت الاسلام امیرنژاد، تلاش های مداخله جویانه و براندازانه دشمن در منطقه و با هدف ضربه زدن به اسلام و کشورهای اسلامی را متذکر شد و حمایت وهابیون به ظاهر مسلمان اما منافق صفت، ظالم و غاصب از رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین را مایه تاسف دانست و عربده کشی های آنان و اظهار نظرهای مداخله جویانه و بی اساس، و کشتار مردم مظلوم کشورهای منطقه با حمایت مستقیم و غیرمستقیم مالی و نظامی آنان را محکوم کرد.

ارسال نظرات