جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: توطئه‌های مختلف دشمن علیه جمهوری اسلامی خنثی شده است؛ اما دشمنان آرام ننشسته‌اند.
کد خبر: ۹۰۰۴۱۹۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حبیب‌الله جان‌نثاری در جمع مردم منطقه باغزندان شاهرود اظهار کرد: شهدا برای هدف مقدسی بهترین داشته خود را اهدا کردند و زبان از بیان این رشادت‌ها قاصر و قلم از نگارش آن ناتوان است.
وی افزود: باید از همه خدمت‌گزاران یادواره‌های شهدا تشکر کرد که برای این هدف مقدس و برپایی نظام جان خود را فدا کردند و یاد امام شهدا و ایثارگران و همه‌کسانی که برای حفظ نظام تلاش کردند، باید گرامی داشته شود.
جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا افزود: اساس و پایه یادواره‌ها، پاسداشت ایثار، ازخودگذشتگی و فداکاری در راه دین، قرآن و اسلام است و برپایی حکومت اسلامی آرمان و آرزوی انبیای الهی و ائمه معصومین (ع) بود.
جان‌نثاری تصریح کرد: شهدا در راه حفظ حکومت اسلامی فدا شدند تا نظام برپا شود و بماند و نبی اکرم (ص) وقتی سنگ بنای حکومت اسلامی را گذاشتند، ۲۳ سال تلاش کردند.
وی ادامه داد: در سال دهم هجرت در آخرین حج سه بار جبرئیل نازل شد و به پیامبر (ص) پیام داد که تکلیف داری جانشین خود را معرفی کنی و پیامبر (ص) ناراحت شدند و جبرئیل فرمود خبر بدی دادم؟ اما ایشان فرمودند که از فتنه‌ها نگران هستم.
جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا اضافه کرد: پیامبر جانشین خود را معرفی کردند؛ اما واقعه سقیفه اتفاق افتاد که پیغمبر (ص) قبل از آن ناراحت بودند؛ چراکه خبر داشتند و نتیجه سقیفه، خانه‌نشینی امام علی (ع) شد.
وی ادامه داد: 11 امام ما را به شهادت رساندند تا حکومت اسلامی تشکیل نشود؛ قریب به ۱۴۰۰ سال گذشته و شصت و دومین زعیم بعد از غیبت کبری، امام حاضر و ولی‌فقیه هستند.
جان‌نثاری اضافه کرد: دشمنان دسیسه دارند و با تشکیل حکومت اسلامی آرام ننشسته‌اند و طی 40 سال پاتک می‌زند و ضربه اصلی را امام راحل با تشکیل حکومت اسلامی به دشمن زدند.
وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: دشمنان صدام را حمایت کردند تا به کشور ما حمله کند؛ در حالی که عراق و ایران شرایط کاملاً متفاوتی داشتند؛ ایران دست‌ خالی و صدام تا بن دندان ‌مسلح بود.
جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا اضافه کرد: رزمندگان ما مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستادگی کردند و در یادواره شهدا باید در این زمینه روشنگری کرد تا مردم و نسل جوان بدانند.
جان‌نثاری عنوان کرد: تکلیف داریم رشادت فرزندان این ملت را به نسل‌های بعد منتقل کنیم؛ خرمشهر 34 روز مقاومت کرد و وقتی رزمندگان تا آخرین گلوله و نفر را دادند، خرمشهر سقوط کرد.
وی تصریح کرد: بعد از 20 ماه، عملیات بیت‌المقدس اجرا و خرمشهر آزاد شد و این عزت و غیرت رزمندگان اسلام است که هشت سال ملت ما برابر همه ابرقدرت‌ها ایستادگی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها