امام جمعه درگز بیان داشت: رژیم منحوس آل سعود جرثومه فسادی است که بیشترین ضربه را به اسلام ناب و حقیقی وارد کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۴۱۵۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی امام‌جمعه شهرستان درگز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلا الغدیر درگز برگزار شد ضمن سفارش نمازگزاران به تقوا و عبادت الهی اظهار کرد: تقوا بهترین سرمایه و دارایی انسان است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن شهادت امام کاظم (ع) تبیین کرد: آن حضرت در بخشش و انفاق به شیعیان و نیازمندان جایگاه ویژه‌ای داشت؛ همچنین ایشان تاکید ویژه‌ای نسبت به رفتار‌ها و گفتار‌های برخواسته از عقلانیت داشتند.

امام جمعه درگز گفت: انسان عاقل کسی است که نسبت به دنیا بی‌رغبت بوده و به اندازه‌ای از آن بهره می‌برد که روزی اوست.

حجت الاسلام ایروانی عنوان کرد: روز ملی فناوری هسته‌ای یکی از ایام الله‌هایی است که نیرو‌های جوان و خوش فکر این کشور، با خود باوری و تلاش توانستند افتخار پیوستن به جمع کشور‌های استفاده کننده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای را برای این مرز و بوم رقم بزنند.

وی تبیین کرد: شهید آوینی الگوی طراز اول هنرمندان در استخدام هنر برای دین و فرهنگ اسلامی است؛ امروز بیان مطالب دین و ارزش‌های الهی در قالب هنر یک نیاز ضروری است.

امام جمعه درگز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: شهید صیاد، از سرمایه‌های واقعی انقلاب، شاگرد مکتب امام راحل، نور چشم مقام معظم رهبری و از جمله تاثیرگذار‌ترین افراد در سرنوشت عملیات‌های دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام ایروانی در ادامه سخنان خود، هدف امام خمینی (ره) از افتتاح حساب شماره ۱۰۰ را محرومیت زدایی دانست و گفت: نگاه امام (ره)، رفع محرومیت، خدمت به نیازمندان و محرومان و توسعه عدالت در جامعه بود که تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از این اقدامات بسیار ارزشمند ایشان است.

وی تاکید کرد: رژیم منحوس آل سعود جرثومه فسادی است که بیشترین ضربه را به اسلام ناب و حقیقی وارد کرده است؛ این حکومت که امروز جنایت‌های آن از آل یهود هم بیشتر شده، علنا دم از منافع مشترک با آمریکا زده و به دنبال سازشکاری با رژیم کودک کش صهیونیستی است.

امام جمعه درگز در پایان خاطر نشان کرد: ما دشمن واضح و آشکار افراد و دولت‌هایی هستیم که علیه ملت‌های مظلوم اقدام می‌کنند؛ سران بی خرد آل سعود باید بدانند نزدیکی آن‌ها به آمریکا و فاصله گرفتن از ملت‌های مسلمان، منجر به سقوط آن‌ها خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها