دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به نامه برخی از فعالان سابق دانشجویی در حمایت از جریان انحرافی گفت: برخی به دروغ خود را عضو این انجمن معرفی کردند که نشان دهنده اوج بی اخلاقی است.
کد خبر: ۹۰۰۴۱۳۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضاگلرومفرد دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: نامه افرادی که خود را فعال سابق یا فعلی تشکل‌های دانشجویی معرفی کردند به رهبر انقلاب پر از سیاه‌نمایی راجع به اوضاع کشور و درخواستی دیکتاتور مابانه برای بازگشت جریان انحرافی به قدرت بود.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی بودند که به دروغ با عنوان عضو فعلی یا سابق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، نامه را امضا کردند که نشان دهنده اوج بی اخلاقی و سوء استفاده از عنوان تشکل‌های انقلابی برای نیل به اهداف باطلشان بود.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: جریان انحرافی درحالی درخواست تغییر ساختارها برای ورود به قدرت را دارد که روی کار آمدن آنان در گذشته محصول همین سازوکارها بود.

گلرومفرد تصریح کرد: ریاست جمهوری احمدی‌نژاد با سازوکار فعلی جمهوری اسلامی به وقوع پیوست و قابل قبول نیست زمانی که وی از قدرت دور است سازوکارها را زیر سوال ببرد.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: مگر می‌شود دولت، مجلس و قوه قضائیه در زمانی که آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور است مشروعیت داشته و زمانی که وی نیست مشروعیت قوا صلب شود؟

وی گفت: آقای احمدی‌نژاد به جای آنکه پاسخگوی عملکرد خود باشند و توضیح دهند که چرا عملکرد اشتباه وی در سال‌های پایانی دولتش خسارت‌های جبران ناپذیری را به کشور تحمیل کرد اکنون خود را منجی وضع موجود نشان می‌دهد.

گلرومفرد تصریح کرد: اینها همه نشان دهنده آن است که احمدی‌نژاد و حلقه اطرافیان وی به هر قمیتی قصد تصاحب قدرت را دارند و جمهوری اسلامی زمانی برای آنان مورد احترام است که به نفع آنان باشد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: جمهوری اسلامی همیشه مقابل دیکتاتوری‌ها ایستاده و نگذاشته است حقوق ملت پایمال شود. از فردی که می‌خواست رئیس جمهور مادام العمر شود تا کودتای سال 88 علیه رای ملت و اخیرا نیز تلاش طیف احمدی‌نژاد برای تصاحب قدرت.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی اکنون با صلابت‌تر از همیشه در آستانه ورود به دهه چهارم حیات خود است و امید به آینده کشور اکنون بیش از هر زمانی در چهل سال گذشته است.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: جنبش دانشجویی باید امید را در جامعه تزریق کند و نگذارد دیکتاتورها مردم را مایوس و دلسرد کنند.

ارسال نظرات